[WN] Beetje voorstellen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperRoos

Beetje voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 20:22

zo, aangezien fig, (mijn fjordmobiel) en ik echt hebben gekozen om de western in te duiken en daarin ook wedstrijdjes te gaan doen maken we maar eens ons eerste fototopic hier

ik rij eigenlijk al sinds de dik 2 jaar die ik hem heb met een western uitrusting maar ben verder echt bezig met parelli natural horsemanship
dat gaat allemaal zo super dat we toch maar hebben gezegd om ons te gaan specialeren in western, eerst maar een beetje trail en pleasure en van daaruit zien we weer verder

figor is pas 4,5 jaar dus we hebben tijd zat, ben met hem eerst rijtechnisch bezig geweest dat hij goed recht liep, dat zn kont mooi meekwam en dat hij niet op zn schouder viel met voltes
het hele nagevelijk rijden hebben we gelaten, wilde hem eerst zn hals laten verlengen, echt neusje op de grond, omdat hij net als de meeste fjorden een korte nek met brede halsaanzet heeft, lastiger nagevelijk te krijgen dus en je traint dan snel de verkeerde spieren
dus eerst die ontspanning en nu zijn we op het punt dat hij wat hoger mag komen met zn halsje

Afbeelding
eerst maar zn lekker koppie

Afbeelding
hanenkam foto

Afbeelding
soms wordt hij flink afgemat haha

Afbeelding
foto van gisteren waarop zn bouw goed te zien is, zn buik is wat dik nu, zn dikke darm is niet in topconditie, krijgt ie nu wat voor, dat is het ook het deel van zn buik waar het opgezwollen is

Afbeelding
rustig drafje geloof ik, wilde hem hier net wat oppakken, zijn foto's van vandaag, rij met de natural hackemore, zie dat ie hier wel wat op de voorhand duikelt.. maar daar wordt dus nog aan gewerkt

Afbeelding
beetje kontje eruit draaien en ribben en hals buigen, hoofdhouding maakte me bij deze oefening niet uit

Afbeelding