Gisteren sinds 2 maanden heb ik weer eens westernles gehad.
Ik rijd bij Minnaar Quarter horses in Koudekerke en aangezien dit een uur rijden is met de auto van mijn thuis schiet het lessen er de laatste tijd er een beetje bij in..
Normaal rijd ik nooit op Bolina, ze is het paard van mijn instructeur.. Maar de andere paarden hadden al gelopen of liepen in de les mee.. Dus bleef Lien voor mij over..
Ze had wel al een aantal dagen stil gestaan vanwege het slechte weer.. Dit heb ik geweten.. Bij het minste vloog ze er al vandoor en ze was helemaal niet in balans..
Ook was het voor mij een vrij moeilijke les die we moesten doen.. Omdat ik er al een tijdje uit was moest ik er even inkomen..
Mijn handen moest ik 'steady' houden en dan met mij binnenbeen de achterhand naar buiten vragen en met het buitenbeen bumpen zodat ze achterhand precies achter de voorhand kwam, zodat ze in balans ging lopen..
Nou genoeg gekletst hier de foto's.. Jullie zullen wel zien dat ze heel 'opgefokt' was ze zwiept ook de hele tijd met dr staart

Commentaar gewenst, mits opbouwend!

Losrijden..

Achterwaarts
Én toen aan het werk!

Ging wel netjes.. Ik voelde me er beroerder over dan dat het er uit zag werd gezegt!

Wat zeg je? Passage..

Eruit rijden, stoppen en achterwaarts..

Andere kant op!
Én toen op de grote cirkel..

Let's go dressage

Én Hooo..

En klaar..
Nou mijn commentaar op mezelf is mijn hakken niet teveel uitdrukken, maar dit kwam doordat ik heel gespannen was omdat ze zo aan het trutten was, en soms was losser nageven ik zit teveel aan de teugels af en toe.. Galopfoto's heb ik helaas niet..
Dit is een kleine impressie..
De rest van de foto's staan hier --> http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=10388731&uid=4882404&members=1
geen verstand van dus