ik ben al rustig aan, aan het rijden.
Bo heeft mij iemand aangeraden voor het passen van een zadel en ik vind haar echt
ze had twee goeie zadels bij zich en 1 daarvan was een billy cook zadel.de zitting moest voor mij alleen iets groter maar ik mocht em ff lenen totdat ze een ander billy cook zadel had voor mij.
nou chinook haar kale plekken zijn al wat weg getrokken op haar rug en ik zag meteen aan haar dat ze geen last had van het zadel.ik stap nu ook op via een hoge opstap zodat ik haar niet belemmer op haar rug dat het zadel iets gaat schuiven.dus nou heb ik geen bijtend paard meer
maargoed genoeg ge...t hier wat foto's van nookje die zich beter voelt
(
er zal vast wat aan mijn houding niet goed zijn of wat ook maar.als het aardig blijft mag je best je mening geven.ik krijg les bij de BESTE reining ruiter....
slijm slijm en daar moeten we nog erg veel leren.we zijn nu gewoon nog bezig in stap en draf chinook soepel te maken zodat de basis er goed in komt te zitten.)zelfs in galop
eigenlijk zijn foto's maken helemaal niet leuk
ik heb nou weer een beetje moed gekregen.ze kan nou eindelijk ontspannen lopen.ze is soms nog wat onzeker maar daarom moet ik nu vragen en zodra zij geeft loslaten en dat pakt ze heel goed op.het lijkt misschien niet zo maar ik heb niks in mijn handen.....het voelde goed.ik heb van de week ook op een boomloze sports saddle gezeten en dat zat ook erg lekker.dat word dus sparen....
.....nou gelukkig dan maar geen goed of kwaad woord...
en denk ze dat ze de hele wereld aankan