Vandaag kwam Cornelie met wat engelse zadeltjes om te passen en te kijken én uit te proberen. Dit in het kader van 'hoe vind ik een passend hunter zadel'... En ja, als je er een zadel op legt, moet je d'r ook ff in gaan zitten hé. Dus zadelen en rijden maar...
Karina, die ook even langs kwam, heeft er dik 50 geschoten, maar omdat ze niet allemaal éven flatterend waren
heb ik een kleine selectie gemaakt.Ik moet duidelijk nog wat beter m'n best gaan doen in de sportschool en Dot ga ik denk ik toch eerst maar even met neusriempje rijden. Ze was nog wat onrustig met haar mond, af en toe open en 'rommelen, ondanks dat ik bijna continu met slappe teugels heb kunnen rijden.
't Is ook al weer een jaar geleden dat we dat weekje bezig zijn geweest (toen was ze volgens mij rustiger met d'r mond) dus 't kan ook een kwestie van weer ff wennen zijn.
Cornelie, nogmaals dank voor het langs komen.. vooral je dressuurzadel was een genot om op te zitten (je zou bijna overstappen om zo'n zadel... BIJNA dan hé...
)Oh, dat springzadel wat ik heb is een J.A. Barnsby & Sons, zegt je dat wat?
Karina, dank voor 't maken van de foto's... eindelijk bewijs da'k toch écht al op d'r gereden heb.
Hier de link naar de dia-show van vandaag.
Zou je geen dekje onder het zadel doen? Soms lijk je wat streng met je binnenhand, maar dat kan ook alleen zo lijken, valt me iig wel op. 

...maar we willen gewoon meeeeeeer foto`s