Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
man wat een mooi paard vind ik dat toch 
). 

Sonja schreef:En nummer 652 was er weerman wat een mooi paard vind ik dat toch
![]()
In mijn fotoalbum heb ik er een close-up van ingezet. CCTexanAngel schreef:Wat een leuke foto's! Ook 2 foto's van mijn moeder die verliefd is op Angel... haha! Echt leuk!
erg sprekend koppie heeft jouw paardje!HaffiePower schreef:Is ie er toch nog een beetje bijgeweest. Hoe gaat het nu met Spike??? Gisteren nog lekker mee het bos in geweest?ja de laatste foto is mijn haffie (vond dat er toch wel 1 koudbloed foto in de fotoserie moest staan hahaha
Zitha schreef:Sonja schreef:En nummer 652 was er weerman wat een mooi paard vind ik dat toch
![]()
De eigenaar mag blij zijn dat zijn staart er nog aan zit. Er waren een aantal deelnemers die graag de schaar erin zette en het als extention aan hun eigen paard wilden hangenIn mijn fotoalbum heb ik er een close-up van ingezet.
CCTexanAngel schreef:Wat een leuke foto's! Ook 2 foto's van mijn moeder die verliefd is op Angel... haha! Echt leuk!
Ja!!! mooi moment was dat en vastgelegd op de gevoelige plaat.erg sprekend koppie heeft jouw paardje!
HaffiePower schreef:ja de laatste foto is mijn haffie (vond dat er toch wel 1 koudbloed foto in de fotoserie moest staan hahaha
Is ie er toch nog een beetje bijgeweest. Hoe gaat het nu met Spike??? Gisteren nog lekker mee het bos in geweest?
In draf loopt-ie nog wat kort, maar ik heb geen klagen; zag in een ander item dat Sonja drie paarden kreupel had staan. Echt balen
Zitha schreef:Sonja schreef:En nummer 652 was er weerman wat een mooi paard vind ik dat toch
![]()
De eigenaar mag blij zijn dat zijn staart er nog aan zit. Er waren een aantal deelnemers die graag de schaar erin zette en het als extention aan hun eigen paard wilden hangenIn mijn fotoalbum heb ik er een close-up van ingezet.
CCTexanAngel schreef:Wat een leuke foto's! Ook 2 foto's van mijn moeder die verliefd is op Angel... haha! Echt leuk!
Ja!!! mooi moment was dat en vastgelegd op de gevoelige plaat.erg sprekend koppie heeft jouw paardje!
HaffiePower schreef:ja de laatste foto is mijn haffie (vond dat er toch wel 1 koudbloed foto in de fotoserie moest staan hahaha
Is ie er toch nog een beetje bijgeweest. Hoe gaat het nu met Spike??? Gisteren nog lekker mee het bos in geweest?
. Eastwood schreef:Hallo, Zitha.
Ik had dat zwarte stuk van die mooie staart al in mijn gedachte.
Majo schreef:Leuke foto's zijn het geworden Anita! En uiteraard moet Robert er ook weer opstaan, haha. Je hebt pb overigens

HaffiePower schreef:Leuk paardje die Dancer, per 1 mei gaat onze stal Dancing Horse Ranch heten; lijkt mij dat jouw paardje daar dan ook hoort te staan gezien zijn naam hahaha![]()
Groetjes