stef schreef:(leg ik het er verkeerd op, singel ik verkeerd aan, heb ik een verkeerde pad, etc)
Naar mijn inzichten vanaf de foto geen van allen. Je zadel is aan de voorkant veel te ruim, waardoor het over de schouder zakt en de achterkant omhoog steekt, zelfs met jouw gewicht erin. Wat mij dan dus lijkt dat het zadel wel heeeeel erg veel te ruim is van voren, want soms, als je erin gaat zitten, kantelt het zadel weer terug (wat niet wil zeggen dat het dan wel past).
Ik vind eigenlijk ook wat Sonja zegt. Je zit teveel op haar schouder. Je KUNT ook niet fatsoenlijk zitten met zo'n zadel, het spijt me zeer. Daarbij probeer je haar rond te rijden, terwijl de fork op haar schoft drukt. Ik heb ook een zadel gehad waarbij het zo drukte, en mijn pony wilde nooit naar beneden lopen. En weet je waarom? Omdat het pijn doet. Daarom lukt dat niet goed.
Ik vind het raar dat je nog rijdt, terwijl iedereen ziet dat je zadel van geen kanten past.
Sorry voor dit negatieve commentaar, maar dat kun je verwachten als je foto's plaats.