Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Shadowboy schreef:Gaaf ik heb al besteld hoor. Bedankt voor je super leuke foto's. Gaaf
Zijn inderdaad leuke foto`s!!!! thorretje schreef:(minder goede kwaliteit hoogstwaarschijnlijk, maar ben nog maar beginnend paardensport fotograaf), vandaar dat die fotograaf met dat malle petje er ook af en toe op staat.
stef schreef:ziet er leuk uit! Ik vind met name die bruin bonte (nr 1226) een erg leuk paard
, je kan ze bekijken op;stef schreef:ziet er leuk uit! Ik vind met name die bruin bonte (nr 1226) een erg leuk paard
en face off vond ik ook een erg leuke paintlandro schreef:jongens ik zoek foto,s van leonie en wanja startnummer 102
emmelske schreef:stef schreef:ziet er leuk uit! Ik vind met name die bruin bonte (nr 1226) een erg leuk paard
ja wat heb jij een gaaf paard zeg!!!! we hebben het eens even goed bekeken volgens mij heb ik nog nooit zo'n mooie paint gezien![]()
en face off vond ik ook een erg leuke paint
leuke foto's, ook 2 van mij erbij dank je wel
thanks.
Don`t hid her to hard... want: Ze weet het nog niet, maar ze gaat ook mee als groom, kapstok,sigarettenleverancier, bekerhouder ect
foto's staan op de site! kijk en report wat vinden julie ervan
??