Dit was zo'n mooie turn van ons allebei. Onze paarden waren zo super geconcentreerd, net als wij

En als toetje, Jeff Sanders en een koetje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wranglerbutt schreef:Ziet er mooi uitEr zijn niet veel mensen in NL die met two rein (kunnen) rijden, denk ik?
Ellen_ov schreef:Toffe foto’s! Mooie paarden, mooi ook om te zien hoe fanatiek ze meedoen.
maar dan heb je ook wat. Hobbyhorse schreef:Ziet er heel fijn uit en overigens ook mooie koeien!
Ellen_ov schreef:@elcid; klinkt alsof er veel training al vooraf aan is gegaan maar uiteindelijk ook het ultieme doel tijdens het rijden. Ultieme samenwerking zogezegd, ongeacht de discipline.
. Het enige wat ik hem heb moeten leren is dat hij moet wachten op mij; het is nu echt een samenwerking waarbij hij weliswaar op mijn wacht maar ook helemaal "meedenkt" over wat we moeten doen en de koeien netjes benaderd. Overigens waren er meer paarden met veel cowsense die dit helemaal fantastisch vinden en helemaal opleven als ze dit doen.