Dit was pas de tweede keer dat ik aan dit onderdeel meedeed (de eerste keer was ik te zenuwachtig en vergat ik te stoppen voor de jury = gediskwalificeerd), en dit was tevens onze eerste wedstrijd van het seizoen. Truffles, mijn verzorgpaard, was ook nog totaal niet in shape (en ik ook niet, dus ik heb alleen foto's geselecteerd waarop ik hooguit twee kinnen heb).
Dit was tijdens het warmlopen voor de proef. Hier zie je dus hoe het niet moet: ik loop voor Truffles uit waardoor ik haar als het ware meesleur en er te veel druk op de ketting staat.. Ook loopt Truffles niet echt netjes; ze is niet voorwaards en drukt haar rug weg. Maar het kan natuurlijk niet altijd goed gaan.

Hier staan we nog even te wachten tot onze groep aan de beurt is. Het paard, halster, en de hoed zijn van de eigenaresse, de kleding is van mijzelf.

Hier staan we in de line up naast alle andere deelnemers, na onze beurt. Het paard moet vierkant staan en zelf moet je ook 'in de houding' staan tot iedereen klaar is en de jury iedereen nog een keer gecontroleerd heeft.

Op de laatste foto hebben we net te horen gekregen dat we als 7e (van de 15) zijn geeindigd en dus net buiten de prijzen gevallen zijn. Ik was hier alsnog heel blij mee want er reden veel sterke deelnemers mee.

En weer klaar! Truffles denkt er het hare van.