Onderlinge wedstrijd met twee toppers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Onderlinge wedstrijd met twee toppers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-22 20:39

Hoi bokkers!
Gisteren heb ik een onderlinge wedstrijd gehad bij ons op stal. Ik heb meegedaan met mijn eigen paard Dam (canamorkus) de kwpner. We hebben meegedaan in de in hand trail. Samen zijn we 3e geworden!
Ook heb ik met mijn leasepaard Star meegedaan in de showmanship at Halter en de in hand trail. In de showmanship zijn we 2e geworden, en in de in hand trail 5e!
Ik ben zo ongelooflijk blij met ze, ookal zou ik laatste zijn geworden zou ik nog op mijn roze wolk zitten.
Mijn goal was plezier hebben, en dat is echt goed gelukt. Aankomend weekend doet dam mee in de Wran wedstrijd in de in hand trail. Volgende maand hebben we weer een onderlinge wedstrijd waarbij ik ze allebei weer wil starten :) .

Genoeg gepraat, hierbij de foto's!
(Het bruine paard is mijn kwpner dam, de Paint is mijn leasepaard Star)

1. Het vierkant
Afbeelding

2. Het hek
Afbeelding

3. Walk over
Afbeelding

4. Sidepass
Afbeelding

5. Backup
Afbeelding

6. Het vierkant
Afbeelding

7. Het hek
Afbeelding

8. Walk over
Afbeelding

9. Backup
Afbeelding

10. Lintje in ontvangst nemen (star haar lintje hing al aan mijn broek haha)
Afbeelding

11. Knuffels met inlopen
Afbeelding

12. Jog
Afbeelding

13. Turn
Afbeelding

14. Jog
Afbeelding

15. Lintje in ontvangst nemen
Afbeelding

Ik zit nog wel even op mijn roze wolk de komende tijd. Wat heb ik immens genoten van deze twee toppers <3

Zertab

Berichten: 12218
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Onderlinge wedstrijd met twee toppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:42

Wat een knappe paarden! <3 Lijkt me ook erg leuk om eens zoiets te doen. Heel anders dan die taaie dressuurwedstrijden.

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-22 20:45

Zertab schreef:
Wat een knappe paarden! <3 Lijkt me ook erg leuk om eens zoiets te doen. Heel anders dan die taaie dressuurwedstrijden.

Dankje <3
Mocht je het een keer willen proberen is mijn paard ontzettend lief naar vreemden, die vind het erg leuk om te doen dus je bent welkom om het een keer te doen!

Zertab

Berichten: 12218
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:46

fenijro_tani schreef:
Zertab schreef:
Wat een knappe paarden! <3 Lijkt me ook erg leuk om eens zoiets te doen. Heel anders dan die taaie dressuurwedstrijden.

Dankje <3
Mocht je het een keer willen proberen is mijn paard ontzettend lief naar vreemden, die vind het erg leuk om te doen dus je bent welkom om het een keer te doen!


Ah lief! :D

Sowieso is het misschien leuk om een meeting te doen met het western topic :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101735
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:46

Gefeliciteerd met je resultaten! Ik vind die Paint echt knap! En je showhalster is gaaf!!

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-22 20:52

[code][/code]
Zertab"
[quote="fenijro_tani schreef:
Zertab schreef:
Wat een knappe paarden! <3 Lijkt me ook erg leuk om eens zoiets te doen. Heel anders dan die taaie dressuurwedstrijden.

Dankje <3
Mocht je het een keer willen proberen is mijn paard ontzettend lief naar vreemden, die vind het erg leuk om te doen dus je bent welkom om het een keer te doen!


Ah lief! :D

Sowieso is het misschien leuk om een meeting te doen met het western topic :)[/quote]

Ja lijkt me leuk inderdaad! :)


Bellatrix schreef:
Gefeliciteerd met je resultaten! Ik vind die Paint echt knap! En je showhalster is gaaf!!

Dankjewel! Alles dankzij de paarden :) .
Jaaa ik ben zo'n fan van haar, ze is niet alleen mooi maar ook nog eens een prachtig karakter.
Bedankt! Ik zag hem en ik moest hem kopen :') misschien dat hij voor de Paint ook nog besteld wordt haha.

miereneter

Berichten: 2532
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Onderlinge wedstrijd met twee toppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 08:00

Leuk om te zien, dat ziet er al heel vlot uit. En jullie zien er knap uit!

Interessant om te zien, wel nog wat werk aan de winkel voor mij, als ik het zo zie. Met name draai om de achterhand en rechtdoor achteruit. Wel heel leuk om te oefenen.

Goed idee Zertab!

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-22 12:50

miereneter schreef:
Leuk om te zien, dat ziet er al heel vlot uit. En jullie zien er knap uit!

Interessant om te zien, wel nog wat werk aan de winkel voor mij, als ik het zo zie. Met name draai om de achterhand en rechtdoor achteruit. Wel heel leuk om te oefenen.

Goed idee Zertab!

Wat lief, bedankt!

Ik vind het in hand zo leuk om te doen. Als je er niet bij bekend bent lijkt het allemaal heel makkelijk. Toen ik was begonnen dacht ik dat ik het nooit zou kunnen, er is nog altijd zoveel te leren. Ik denk dat je, net als met rijden, in in hand altijd bij kan leren :) .