het is even geleden dat ik mijn meisje met jullie heb gedeeld. We zijn ondertussen verhuisd, madame heeft het enorm naar haar zin op ons nieuwe plekje en het trainen staat op een laag pitje. We zijn vooral veel de bossen in geweest, poetsen en wat grondwerk gedaan.
Vandaag is Michelle weer langs geweest en naast het rijden stond er ook iets anders op de planning.. namelijk manen knippen! Floor heeft al zo lang ik der ken een flinke bos, geen dikke manen maar wel veel. Dit is in de winter geen probleem maar mee dat het wat warmer wordt gaat het broeien en jeuken, tot nu toe altijd vlechten gemaakt maar zelfs dat was eigenlijk te warm. Ze heeft al snel last van jeuk op de manen aanzet en wilde voorkomen dat, nu het kan, ze het kapot zou schuren. Dus vandaag de schaar erin! Was voor mij de eerste keer manen knippen en ben niet geheel ontevreden haha, het staat der ook nog al zeg ik het zelf

Dan nu de foto's, ze liep echt heerlijk! Zoals ik al zei trainen we nu niet echt maar daar in niks aan te merken, ze liep als een zonnetje zo fijn op zit en stem

Het leek me wel leuk om der weer een keer te showen, mijn meisje en ik genieten van ons nieuwe plekje en als we weer een bak hebben om echt te trainen wil ik der pas echt weer gaan oppakken. Voor nu zijn het kleine ritjes in de wei en genieten van het bos

Bedankt weer voor het kijken!