Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Tezzy schreef:Woowww wat super duper gaaaf!
LuckyReining schreef:Nog gefeliciteerd met Joy! Lucky is vandaag jarig
Super leuk dat je je eerste rondjes hebt gereden met haar! Fijn dat ze zo braaf is, alle tijd die je vooraf al aan haar hebt besteed heeft daar zeker aan bijgedragen.
Benzz schreef:Supergaaf! Maar ik ga wel ff "zeiken". De wijze waarop je de longeerlijn hebt bevestigd is echt heel gevaarlijk. Als ze wel in paniek was geraakt had je dat hele bit door haar mond getrokken en had je de gevolgen waarschijnlijk niet kunnen overzien.
Ff knoop in je longe zodat je hem door beide ringen kan doen, of de neusriem erbij doen. Zo kun je dat bit niet door haar mond trekken.
Benzz schreef:Supergaaf! Maar ik ga wel ff "zeiken". De wijze waarop je de longeerlijn hebt bevestigd is echt heel gevaarlijk. Als ze wel in paniek was geraakt had je dat hele bit door haar mond getrokken en had je de gevolgen waarschijnlijk niet kunnen overzien.
Ff knoop in je longe zodat je hem door beide ringen kan doen, of de neusriem erbij doen. Zo kun je dat bit niet door haar mond trekken.
ruitje schreef:Een van mijn favo Bokt paarden! Gefeliciteerd met je mijlpaal .
Betreft de longeerlijn, zo beleren wij ze ook. Als je bedoeling is om ze echt op de volte te trekken als handler bij een sprint, gaat dat niet zo lekker als je eigenlijk aan 2 kanten trekt