Even voorstellen:
Levi(Reckless Eighty Six)
Quarter Horse
Ruin
13 jaar
1.37 klein
Zaterdag 10 maart deden Levi en ik mee aan onze eerste wedstrijd samen

Voor mij was het mijn eerste officiële wedstrijd, dus ik had overal spullen en kleding geleend
De wedstrijd was op Goldenway Stables, daar staat Levi ook op stal. 's Ochtends zijn staart en benen gewassen, gelukkig was het niet zo koud!We begonnen met de pleasure, hij liep heel relaxed bij het inrijden. Eenmaal in de wedstrijdbak vond hij de posters die ze hadden opgehangen een beetje spannend. Gelukkig was hij er na twee rondjes wel aan gewend en was hij superbraaf! We zijn zesde geworden

Ons eerste lintje

Toen weer terug naar stal en 's avonds de reining. Tijdens het inrijden liep hij heerlijk terwijl het superdruk was in de bak. Tijdens mijn run ging hij helaas zijn eigen ding doen
Niet stoppen/afremmen als ik dat vroeg, ik moest hem corrigeren en we waren dus niet geplaatst. Maar mijn instructeur heeft meegekeken dus we kunnen er mee aan de slag(we trainen bij Tom Vandermot).In de line-up:

En vorige week kreeg ik de foto's van de showfotograaf die ik nabesteld had. Ik ben zo blij met deze foto's

Het was een superleuke dag ondanks de 0-score bij de reining. Maar voor een eerste show viel het mij echt niet tegen
We gaan weer lekker trainen voorlopig!Hieronder nog een paar foto's die ik vandaag even gemaakt heb:

Bedankt voor het kijken, ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden
Hij oogt echt veel groter!