Vandaag was éindelijk de dag waar ik al sinds mei naar uit kijk. De Extreme Mountain Trail Clinic!
Tevens ook gelijk onze verhuisdag. Beeb staat al ruim 2,5 jaar in Limburg en ik woon in omg Rotterdam
dus dat is best pittig heen en weer. Maar goed; je moet wat voor de welzijn van je paard over
hebben. Vandaag is ze verhuisd naar een stal op een half uur afstand

Maargoed .. eerst die Extreme Mountain Trail maar eens aanpakken! Hele leuke complimenten gehad
over onze band; ondanks dat ik haar maar om het weekend zag (heel moeilijk, maarja) en ze deed het
super! Het was een hele bijzondere ervaring en ik ben er gigantisch dankbaar voor.
Twijfel je? Ik zeg DOEN!

Iedereen begint aan de hand i.c.m een leadrope. Hoofdstel is in dit geval niet toegestaan en dat is
helemaal niet erg. Het moet natuurlijk niet gedwongen zijn.
Wij begonnen bij de Houten L. Hele gekke ervaring was dit. Het leek wel alsof m'n paard dr benen
niet onder controle had .. uiteindelijk toch recht er over heen geweest! Maar die bocht is voor ons
nog te pittig.

Een hele gekke bak met een drijvend vlot. Deze ging omlaag bij gewicht er op. Ze heeft een hele
enthousiaste stap in de bak gedaan en daar bleef het ook bij.

Op de lage band

Op het blok

Over de boomstammen

Op de pallet trap

De berg op.

Trots op m'n merrie

Daarna was het even een korte plas-pauze. De paarden konden ook in een paddock staan; heel
netjes geregeld! Ik heb Beeb opgezadeld en ben weer aan de gang gegaan. Eerst beginnen met
iets simpels.

Op het blok

Zeer geconcentreerd met het rechtuit lopen op de houten L
En dit vond ik toch echt wel dood eng! But ... we did it! En het was erg hoog!

Super veel plezier in het water

De wip onder de man!

En tot halverwege onder de man over de wiebelbrug. Aan de hand ging die helemaal.
Het filmpje!

Al met al onwijs trots op mijn stoere dame! We hebben weer als vanouds genoten en dat heeft
ons avontuur in Limburg op een hele mooie wijze mooi afgesloten. Nu gaan we het samen
genieten weer voortzetten maar dan lekker in de buurt!
Op naar al het moois!

Bedankt voor het kijken

We zijn wel in stijl heh! Shine Like A Star, surrounded by stars