Voor zo'n jong dier heeft ze het verschrikkelijk knap gedaan! Ik moest wel flink wennen weer, heb toch al een jaartje of 2 niet meer echt western gereden en ook dus niet met shanks, dus het was allemaal een beetje roestig.Overigens hadden we verschrikkelijke pech, want mijn vriendin Desiree (Olina @bokt) zou ook mee gaan met haar haflinger Olina, maar onderweg naar stal knapte ineens de achterruit uit onze trailertrekauto... dus toen konden we weer huiswaarts en Desiree heeft uiteindelijk helemaal niet meer kunnen rijden
Echt heel erg balen.Toch gegaan dus, zodat we er wel bij konden zijn en ik gelukkig nog wel kon rijden.
Eerste kennismakingsrondje met Jessy, poging doen tot de knoppen ontdekken

Tijdens haar eerste rondje met de koeien werd ze al heul fanatiek. Als ze de kans kreeg nam ze graag een hapje uit die koeienbilletjes

Dit was tijdens het tweede rondje; de eerste twee rondjes deden we met twee paarden, waarbij het de bedoeling was dat we een of meerdere koeien van de kudde afscheidden. Bij het eerste rondje, hierboven, was dat samen met MarlonNaldo @bokt, de tweede keer met Bellatrix

Wachten tussendoor

En ditmaal in mijn uppie; 1 koe afscheiden van de groep. We kiezen een slachtoffer...

En met ongelooflijk fanatisme probeert Jessy te voorkomen dat hij weer bij zijn maatjes terug komt
Gaaf dier.

Check die oren

Door haar jonge leeftijd miste ze echter wat snelheid om de lichte koe de pas af te snijden, dus de tweede keer kozen we een ander slachtoffer

En dit keer wist ze hem wel succesvol tegen te houden
Kijk haar fanatiek zijn! 

Als laatste vormde ik een team met Marlon en Marlies voor teampenning.
Hier aan het wachten op de koetjes om ze de weg te versperren:

Van de actie zelf helaas geen foto's, maar dat deerde niet want zo goed slaagden we er ook niet in
heb uiteindelijk 1 koe de pen in gekregen maar daar bleef het helaas bij.Al met al heb ik echt een fantastische dag gehad! Bedankt aan alle mensen die erbij waren voor de gezelligheid en deze mooie ervaring. En Desiree, bedankt dat je ondanks de pech die we hebben gehad toch zulke fantastische foto's geschoten hebt
Volgende keer wel met onze eigen paardjes!
Je paste goed bij Yessy!!