Eigenlijk zouden we afgelopen weekend wedstrijd hebben, maar nadat we het weekend daarvoor samen over de kop geslagen zijn leek het me met een hersenschudding niet zo een fijn plan op een paard te zitten of wedstrijd te hebben.
We waren lekker op vakantie op de Veluwe, mooi zandpad, hadden daar al 4 dagen gereden, geen boomwortel te zien of te voelen. Dus een klein drafje gemaakt, blijkbaar lag er wel iets onder een laagje zand dus toen raakte mijn paard haar evenwicht kwijt en lagen we samen.
Ik ben naar het ziekenhuis geweest, zware hersenschudding, gekneusde knie (lang leven het zandpad want anders was er wat gebroken geweest) en een hele kapotte cap.
Footworkdunitgreat 2 geschaafde knieën en een geschaafde neus, en vooral heel lief bij me blijven wachten en overeind klimmen zonder me met haar ijzers te raken.
Maar nu doet mijn hoofd het weer, zijn de schaafwonden van mijn paard al geheeld en zijn we dus langzaam weer aan het paardrijden (met een nieuwe cap offcourse
)11 en 18 september mogen we weer op wedstrijd, ik zit nog te twijfelen welke wedstrijdoutfit er mee gaat
En vandaag mocht moeders mijn camera even vasthouden, erg blij met hoe het ging.
Was hier de derde keer sinds onze val dat we weer aan het rijden waren.
Oh en ja, flitsende springschoenen, kon ze gewoon niet laten liggen..
en geen passend setje, was het even vergeten
01. Jog.

02. Galopje, schouders hier wat meer naar achteren.

03. Jog, hier zie je de schaafplekjes op dr knieën nog wel, hoop dat hier snel weer haar terug groeit.

04. Lekker bekkie

05. Galop, ook hier schouders terughouden.

06. Galop even op 2 handen, soms vind ze een stabiele houding nog wat lastig en ik wil haar dan waar nodig graag ondersteunen, zelf mn schouders terughouden.

07. Jog.

08. Idem.

Ik hoop dat jullie ook weer meegenoten hebben

en merries