in mei 2015 kocht ik mijn eerste western zadel voor Floor, ik was er zo blij mee maar helaas konden we er niet lang van genieten want eind oktober was ze er alweer uitgegroeid.. Dat was even een domper maar ik wist een ding zeker, het volgende zadel wil ik graag door een zadelpasser laten passen en mee laten kijken! Ik denk dat we allemaal wel weten dat deze zadels niet goedkoop zijn en aangezien Floor niet van mij is wilde ik er ook niet 'te' veel geld aan besteden maar meer dan bij de vorige, na lang sparen en spullen verkopen(waar ik nou niet heel goed in ben haha

Na goedkeuring van de eigenaren heb ik een afspraak gemaakt bij Arthurs western store, afgelopen maandag zijn we daarheen gegaan en al snel was het zadel gevonden! Ik kon het niet geloven, hoe snel maar ook hoe fijn hij al zonder de pad lag! Ermee gereden maar man Floor was een en al spanning, niet echt fijn kunnen rijden maar het zadel was goedgekeurd! Gisteren ermee gereden gewoon lekker bij ons op stal en hoe relaxt en fijn ze liep, het was voor mij wel weer even wennen maar zij liep alsof ze dit elke dag deed

Even een beeld van hoe het eruit zag voor we zonder zadel verder moesten

Gewoon lekker naar buiten, al ben ik wel blij dit nu weer met te kunnen doen want haar uitgestrekte draf uitzitten zonder zadel terwijl ze ook nog lekker hoog opgooit.. njah niet echt fijn haha

En dan nu.. ons nieuwe zadel

Ik kan gewoon niet stoppen met blij zijn haha, we kunnen eindelijk weer echt verder! Lekker door met lessen en uitkijken naar onze eerste wedstrijd, maar allereerst lekker genieten! Commentaar mag maar bij deze we lessen nu weer en vooral ik moet nog even goed wennen, we gaan kilometers maken en weer door met groeien