Ik deed mee met de Trail, Pleasure, Horsemanship en Ranch Riding en mijn moeder deed mee met de Showmanship.
De dag begon erg vroeg, de Showmanship startte om 8:30, wat dus betekende dat de wekker om 4:50 ging..

1. Mijn moeder met Magic in de Showmanship, helaas geen plaatsing omdat we het pattern verkeerd hadden begrepen. Erg zonde want het ging verder netjes!

2. Trail, start bij het hek

Turn 360* in het vierkant
3. Beetje enthousiaste 'jog' over de balken

4. Brug, opgelucht dat hij er zo overheen ging, want deze brug was natuurlijk anders dan die pallet die we thuis gebruiken

5. Sidepass

6. Back-up

Nog wat balkjes
Met mijn vriend tijdens het wachten, Magic verveelde zich nogal..
7. Line-up Trail

8. Een foutloze trail! 72,5 punten en een 1e plek!

9. Toen door naar de Pleasure, hierin helaas een 0-score omdat ik even in de knoop kwam met mijn voorganger die tegelijk met mij ook haar voorganger ging inhalen. Hierdoor vielen we uit galop en sprongen we verkeerd weer aan. Wel snel gecorrigeerd, maar het was al te laat

klik
10. Wachten voor de Horsemanship, ook hierin een 0-score, het pattern lag kleiner dan wat we geoefend hadden en we gingen een beetje hard

Zo LEUK al die andere paarden

11. Als laatste de Ranch Riding, helemaal ons ding! Hierin heb ik veel meer het idee dat we wat kunnen laten zien, wat meer kunnen rijden.
Bij de balken moesten we er langs draven, ter hoogte van de laatste balk een stop, back-up tot de eerste balk en daar zijwaarts erover tot de helft van de balk..

12. En dan wegstappen over de rest van de balken

Stukje galop
13. De line-up van de Ranch Riding

14. 1e plek!! Niet verwacht, want ik had voor mijn idee niet heel netjes gereden, maar toch geplust want ook hierin 72.5 punten!

15.

Moe, heet, maar voldaan en súúúúúper trots op ons Knappie, hij werkte net even harder dan normaal en dat is terug te zien in de scores van de Trail (foutloos

Voor de ruiter met de hoogste score in de Ranch Riding van de hele dag (dus van de L1, L2, L3 en L4 samen) was er nog een leuke prijs te winnen, van die halve chaps die erg goed bij een Ranch Riding outfit passen. 's Avonds dus nog even terug gegaan om de scores van de overige classes te bekijken en er was één iemand uit de L1 (of L2?) die ook 72.5 punten had, dus we moesten loten om de prijs. En die loting verloor ik

Geslaagde dag, geslaagd debuut!
Bedankt voor het kijken en reacties vinden wij leuk!