Vandaag hadden we ons debuut in de L4.
In hand trail, trail, ranch riding en horsemanship stonden op de agenda. Van de laatste geen foto's, want in ben niet gestart. Het was namelijk 20 min ingelopen, dat had ik gemist. Omdat ik kort inrijd, stond ik nog bij de trailers toen dat geroepen werd en toen ik een kwartier voor de starttijd wilde gaan inrijden waren ze al begonnen en mocht ik er niet meer in.
Jammer, maar volgende keer beter

Het was het laatste onderdeel, dus we hadden gewoon een vroegertje

Op zich niet erg, want Jim was al erg overprikkeld en moeilijk te rijden. Het was ook eigenlijk wel genoeg.
We begonnen met in hand trail. Hij was erg enthousiast (speeltuin

Hier wat foto's.
Vierkant 5 sec stilstaan

Balken inlopen

Backup

Jog over

3e plaatsing

Trail. Heel veel gekloot op het hek. Hij was zo druk, dat hij niet stil wilde staan. En dan krijg je dus dit...
Uiteindelijk wel open gekregen, maar niet meer dicht.

Wel het pattern uitgereden en eigenlijk ging dat best nog goed

Het moeilijke lijntje. Slalom in walk, rechts wenden, jog, lope, korte wending, lope over, stop.

Pattern

Back up

Side pass is erg tekenend voor de rest van de dag. Met grooooooote passen

Ranch riding. Helaas vond hij de korte zijde aan de andere kant niet zo leuk met een wapperend lintje en trekker. Daardoor wat onverwachte overgangen.
Maar los van dat ging het best okee. Hij kon de spanning af laten vloeien en dat was eigenlijk mijn doel voor vandaag. Wat dat betreft geslaagd. Die lintjes komen nog wel een keer