Ik heb met Grace de in hand trail, pleasure en reining bij de beginners mee gedaan.
In de in hand trail moest ik wegdraaien omdat ik wat minder goed uit kwam, dit was voor Grace de eerste keer, ze deed het allemaal zoo goed! Maar door het wegdraaien helaas wel een diskwalificatie.
Pleasure ging heerlijk, heb genoten, ook dit was voor Grace de eerste keer, die lange stukken zonder te versnellen, dat was maar raar vond ze. Hier werden we eerste!
Daarna de Reining, dit was voor mij de eerste keer dat ik een reiningproefje deed, heeel spannend dus, want onthoud ik het allemaal wel...
Dat lukte nog erg goed, kon me goed concentreren op mijn proef en Grace deed het super, ook in de reining werden we eerste!
Wat een top debuut, de volgende is 20 februari, in Veldhoven, heb er nu al zin in

Ook heb ik met Mea (Zip me a note) meegedaan, voor het eerst bij de amateurs, de horsemanship en pleasure. Horsemanship was ik wat gespannen, daardoor Mea ook.
In beide onderdelen behaalden we een tweede plaats!

Ik heb alleen foto's van de reining met Grace, deze heeft mams gemaakt, dus ben trots op dr dat ik er helemaal op sta haha
De rest van de onderdelen was moeders aan het groomen, waar ik erg blij mee was haha

Enjoy
Losrijden:
Stopje tijdens het losrijden, ik moet nogsteeds wennen aan het zitten haha

En de proef.. :

Liefs,

)