Update Blomme - cowgirl in wording

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blomme
Berichten: 56
Geregistreerd: 28-05-15

Update Blomme - cowgirl in wording

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-15 18:49

Nadat de panel-5 test negatief over de hele lijn was, is Razz dus verhuisd naar zijn nieuwe stalling, waar hij 24/24 7/7 weidegang heeft en kan samenleven met andere paarden.

Afbeelding

Na een tweetal weken verlof, voor het eerst terug opgezadeld, ik vond het wat spannend maar eigenlijk bleef hij zijn eigen brave zelf. Ondertussen hebben we onze eerste wandeling vrij op het domein achter de rug...

Afbeelding

En dan was er een workshop bij ons op stal... meteen ingeschreven en terug heel fier op mijn manneke, nieuwe oefeningen in een nieuwe omgeving met zoveel vreemde paarden rond hem, maar terug, geen voetje verkeerd.

Afbeelding
Afbeelding

Het is natuurlijk niet alleen maar ups, er zijn ook wat downs of geweest, zo staat hij plots niet meer stil bij opsteigen, maar dat heeft veel te maken met het feit dat ik wat meer nerveus ben. Ondertussen is dat een stuk beter. Voor de zekerheid komt er binnenkort een osteopaat eens kijken of hij nergens vastzit en dat gedrag daar een stuk uit voorkomt, hij valt nogal over zijn linkerschouder en ik vermoed dat we het daar moeten zoeken. Ik heb een trailles gevolgd die door mijn zenuwen helemaal niet goed voelde, maar uiteindelijk is er niets gebeurd en was hij braaf, alleen toonde het aan hoezeer ik mijn gevoelens op hem overzet. Dus we nemen het terug rustig stap voor stap, en we komen er wel.

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 18:54

Wat een leuk paard!
Veel geluk samen.

Hobbyhorse

Berichten: 1320
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Re: Update Blomme - cowgirl in wording

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 09:44

Dat ziet er goed uit! En wat fijn voor je paard dat hij nu in een groep staat met anderen en 24/7

BrittS

Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Re: Update Blomme - cowgirl in wording

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 12:40

Wat fijn dat de Panel-5 test negatief was! Veel geluk samen op jullie nieuwe plek