Hoi,

Afgelopen zondag werd er vanuit de DAWRA de Fall show georganiseerd. Omdat ik het vervoer er niet voor had en ik zaterdag met iemand kon meerijden zou ik eigenlijk met Kees een oefenvaardigheid rijden in Ouddorp. Maar last-minute kwam de redding en nog even snel alles geregeld en geoefend. En drie dagen van te voren je showoutfit bij elkaar schrapen is niet aan te raden

Het eerste onderdeel was een ramp. Ik had een lichtelijk niet oplettende, stuiterende en niet meer stil kunnen staande oliebol. Omdat Kees besloot vriendjes te worden met de jury en vervolgens wel even recht tegenover me wilde gaan staan heb ik hem opnieuw opgesteld. Ik wilde het verkeerde gedrag niet belonen en ben hiermee gediskwalificeerd. Kan gebeuren en voor de eerste keer? Thuis ging het onderdeel super, maar we moeten wel onze verbeterpunten hebben.

Kees wilde het nog wel even goed maken

Maar hierdoor zag ik de trail niet zo zomers meer in. In de inrijbak even nog een kleine cursus basisgedrag gegeven en in een keer had ik daar weer een gezellig, meewerkend, nog steeds stuiterende shetlander. We konden weer! En hoe

De eerste set poles in walk

De gate, een oefening die we beide erg leuk vinden!

Met mijn ogen dicht lukt het nog

Rondje pionnen

Over de brug, ook altijd een oefening zonder problemen

En door de shut voor de back-up

En toen, eerste plaats! Kees moest toch echt zeker weten dat er niks te eten was

Braaf peerd!

Een fantastisch, gezellige dag gehad en zeker een die voor herhaling vatbaar is! Iedereen onwijs bedankt voor het mogelijk maken van zo'n heerlijke dag!

En voor wie nog steeds een beetje overtuigd moet worden van de veelzijdigheid van de shetlander?
Zo liepen wij er een paar weken geleden bij:

En wat Kees van het avontuur heeft overgehouden?