zie laatste foto in dit topic).Een paar maanden heb ik in Spanje gezeten en sinds mei ben ik weer in Nederland. Een leven zonder paarden is natuurlijk geen leven dus gelukkig mocht ik van Isabelle/Bellthjee (boktaccount) haar paard Jamy bijrijden
Minipaspoortje:Naam: Jamy (dochter van Zippin N Investments)
Ras: Paint Horse (solid bred)
Kleur: Amber Champagne
Leeftijd: 7 (? ongeveer)
Gedekt door: GI Nocona Freckle Bar

Getraind in: Western, praktisch gezien alles behalve reining; Pleasure, Horsemanship, Hunter, Showmanship, Trail, etc. Allround dus!
Zelf had ik alleen Reining ervaring, en met Rayo had ik ooit wel eens een horsemanship/pleasure proefje gereden in de L4 zonder al te veel succes
Dus in het begin was het wennen maar inmiddels voel ik me ook helemaal thuis in "deze disciplines" 
Oh ja, die Duitse Herder is mijn hond Kovu, en hij is geboren met een scheef oor. Hij doet graag mee aan een Pleasure proef
blijft netjes achter of naast Jamy lopen. Dit heb ik hem toentertijd geleerd toen Rayo nog van mij was, samen naar het bos 
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. Uitstappen

Aankomend weekend gaan we bij de DPHC Dutch Championship & Futurity Contest starten in de walk & jog onderdelen
Spannend!Nog even om jullie geheugen op te frissen, Rayo:

Tof dat je op de Paintshow gaat starten
Daar baal ik nog steeds heel erg van. Maar goed ben wel super tevreden over alle behaalde resultaten!