[WN] Mijn eerste western rijles!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Oyeru

Mijn eerste western rijles!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-15 16:12

Goedemiddag allemaal,

Na een jaar zelf stilgestaan te hebben werd ik benaderd met de vraag of ik een paard wilde bij-rijden.. Alleen deze was wel western beleerd.

Diep in mijn hart heb ik mij altijd al aangetrokken gevoeld tot de western sport, ik heb er alleen helemaal geen ervaring mee.. Dit was echter geen probleem voor haar en ze had de tijd en geduld om het mij te leren! Hoe veel geluk heb ik? Op voorwaarde dat ik wel les ging nemen bij een erkend instructrice. Zo gezegd zo gedaan en heb ik vorige week vrijdag mijn eerste les gehad in Heumen.

Hier zijn geen foto's van maar een filmpje van 10 minuten wat ik natuurlijk begrijp dat je dat niet helemaal gaat kijken. Toch zou ik graag horen wat jullie er van vinden! Ik zelf heb er in ieder geval enorm van genoten en kan al niet wachten tot de volgende les.

Ik heb getwijfeld of het bij HAW of ITP thuis hoorde maar aangezien rijtechnische tips ook welkom zijn toch maar hier.

Ik ben benieuwd, brand los!

P.S dit is niet het bijrijdpaard maar een lespaard ;)

bente_sat

Re: Mijn eerste western rijles!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 16:16

Leuk! zo is het bij mij 2 jaar geleden ook gegaan en ik rijd nog steeds western! je video staat helaas op prive, dus die is niet te zien

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 16:17

Je hebt je video op prive staan.
Kunnen nu niets zien.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-15 16:18

Heb het aangepast :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 19:21

RT-HAW --> WN-ITP

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 19:49