Ik rijd nu sinds ongeveer november western. Ik heb 1 keer in de 2 weken les. In eerste instantie begon ik met lessen met mijn hafje die nog niet echt doorgereden was. Alleen wilde hij op een gegeven moment de trailer niet meer in. Daardoor ben ik met mijn andere hafje gaan lessen. Met haar heb ik daarom ook de kampioenschappen gereden. Het laden met mijn andere haf gaat na trailerlaadles al een heel stuk beter dus ik wil binnenkort weer met hem gaan lessen.
2 weken geleden waren de clubkampioenschappen van de vereniging. Ik deed mee met de westernonderdelen trail, pleasure en horsemanship.
Het was maar onderling natuurlijk maar ik vond het erg leuk om te doen maar ook spannend!
Het was een warme dag dus het losrijden heb ik zonder mijn outfit gedaan.
Ik ben super blij dat er foto's gemaakt zijn. De kwaliteit is niet super maar nu kan ik wel zien hoe beroerd mij houding is
Ik was er echt van overtuigd dat ik tijdens de wedstrijd erg op mijn houding heb gelet. Nou niks van te zien dus. Moet je na gaan hoe het eruit ziet als ik er niet op let
Maar we hebben plezier gehad en het werd ook nog beloond met een eerste plaats van de beginners. Dus mega slecht is het dan toch niet geweest
Hieronder volgen de foto's

Commentaar mag maar wees een beetje lief. Ik hobbel voornamelijk rond in het bos en ben niet van plan een topwestern ruiter te worden
Ziet er netjes uit toch?