Jac wil zich daar best voor lenen!
Na tegenslagen en blessure zijn we sinds een klein jaartje weer heel rustig aan gaan opbouwen met longeren en daarna uiteraard ook het rijden.
Helaas is begin dit jaar ons maatje overleden en daar heeft hij wel even last van gehad. Nu zit hij gelukkig weer goed in zijn vel!
Ik ben erg zuinig met hem geweest en pas sinds een maandje of 2 weer echt het werk een beetje aan het op pakken. We hebben ook al weer 2 lesjes gehad en dat gaat goed!
We zijn nog bezig met de basis weer lekker opbouwen en af en toe een stopje of een spin maar nog lekker rustig aan.
Ik wissel veel af met snaffle, dit gebroken shank bitje, met en zonder sporen, 1,2 handen.
Momenteel ben ik zwanger (vandaar die buik haha) en ben veel sneller moe en heb wat moeite met mn balans en val dan voor over, al heb ik daar wel vaker moeite mee echt een aandachts puntje bij mij. (vadaar vandaag ook even met 2 handen) en daar maakt jac uitgebreid gebruik van haha! Ach geef hem eens ongelijk.
Ik ben al lang blij dat het rijden me verder nog goed af gaat

Wees niet te streng voor ons maar tips zijn altijd welkom natuurlijk.
Kwaliteit word er trouwens ook niet beter op met uploaden + verkleinen van de foto's, altijd jammer!

Het ziet er verder lekker relaxt uit. En wat is je buikje mooi!
Ik vond de 'stippen' ook al zo gaaf..... maar viel me wel op dat hij ze op andere foto's niet had...