Zojuist terug thuis gearriveerd van een heerlijke vakantie. Onze aller eerste vakantie samen!
Voor mij gaat volgende week het 'echte' werk weer beginnen, mijn knappe merrie mag nog lekker genieten van haar vakantie.
We zijn op vakantie geweest in het mooie Limburg. Ik zat op het park Weertenbergen, en Beeb
stond een stukje verderop.
Nadat we met de honden hadden gewandeld in het gebied naast het park, was één ding duidelijk.
Hier moesten we en zouden we foto's gaan maken met Beeb. Dus zo gezegd zo gedaan.
Vanochtend op pad.
Ondertussen ken ik mijn merrie wel dat ze nergens van op kijkt, maar toch sta ik soms verbaasd
van haar 'koelheid' in het verkeerd en hoe makkelijk ze sommige dingen doet. Krijg ik toch weer
een fijn gevoel van binnen, haha. Grote vrachtwagens; no problemo. Sluis over? Lekker boeiend!
Heerlijk.
En in de verte waren ze volgens mij met militaire oefeningen bezig (heel erg ver weg, zag niets
hoorde alleen geluid en er stond nergens een aanduiding dat het op dat stuk gevaarlijk was.
Liepen ook mensen met honden) en zelfs dat interesseerde haar niets. Lang leven de geluidjes op
telefoons!
Ik had een shoot gepland met iemand, maar helaas wegens meerdere omstandigheden heb ik er
voor gekozen om deze niet door te laten gaan. Dus dan zelf maar een paar fotootjes maken.
Mocht het iemand opvallen .... Klopt Beeb is niet 100% op gewicht. Dit heeft een zeer goede
reden. Ik kan deze ook onderbouwen maar dan gelieve via PB.
Dat is één van de redenen dat zij nu lekker op 'vakantie' is, de tweede reden is dat ik met een hoop
pijn loop, dit is helaas nog niet te achterhalen en is voor mij ziekenhuis in en uit. Om moe van te worden.
Nogmaals, als je iets wilt weten. Mijn pb staat open, dus stuur gerust een berichtje en ik leg het je uit!
Ondanks alles is ze de laatste dagen al héérlijk bijgekomen en zie ik weer een heel ander paard!

Ik hoop dat jullie net zo zullen genieten als ik heb gedaan.
1.

2.

3.

4.

5.

Tsja, en zo'n mooi uitgestrekt gebied leent zich natuurlijk voor een aantal
kleine en korte galop momentjes
Daar geniet ze het meest van!6.

Altijd fijn die hoeden ..
7.

8.

Maar goed ... daarna moest ze weer saai stil staan ...
9.

10.

11.

En daarna zijn we lekker terug naar stal gewaggeld. Nóg meer vrachtwagens tegen gekomen, haha.
Lekker onder de douche en weer terug het weiland op!
Wij hebben echt genoten!

Nogmaals .. vragen? Stuur gewoon een Pb'tje

Dankjulliewel voor het kijken van de foto's!
Foto's zijn gemaakt door m'n lieve broertje, en een aantal heb ik zelf geschoten.
Groetjes,
Denise