En een lol hebben we gehad! Want het ALLERleukste vond ik eigenlijk wel dat er zooooooveel lieve supporters mee kwamen. Familie, vrienden, stalgenoten; ze waren allemaal dat t*kke-eind naar Wanroy gereden. Geloof mij maar; dat was dikke pret op het vakantiepark ernaast

Naast lol was dit ook ontzettend leerzaam voor ons. We zijn eigenlijk geen meerdaagse shows gewend. Voor Bandito dus heel leerzaam om een paar dagen in een vreemde box te verblijven (gelukkig had ik spullen voor een paddock bij me). En voor mij: ik ben nog nooit ZO nerveus geweest…. Ik had bijna flink op mijn sodemieter gekregen van mijn groom dat ik me niet zo moest aanstellen
. En die arme Bandito….? Die heeft me door al mijn proeven letterlijk heen gesleept. Wat ben ik toch ontzettend gelukkig met dit paard. Ondanks mijn stress, zijn stress en het feit dat we door omstandigheden de dagen voor de wedstrijd bijna niet gereden hebben, heeft hij toch zo ontzettend braaf gelopen! Hij verbaast me toch elke keer weer! Dat was eigenlijk nog de allermooiste prijs…..
Showmanship: dat was ploegen door die bak zeg!

Showmanship

Trail

Trail

In hand Trail

Pleasure

Pleasure

Pleasure

Even poseren met mijn trainer, die in haar klasse ook Nederlands Kampioen werd!
Horsemanship

Horsemanship

Blij met mijn paard
Knappe vent

Prijsuitreiking WRAN Champions

Tja, met zoveel mensen staan er altijd wel een paar maf op

Mijn allergrootste prijs

Leuke combinatie zijn jullie.