Ponylief vond het super leuk en baasje heeft ook zeker genoten!! voor herhaling vatbaar
Even kleine info van mijn monster
Naam: Debbie
Ras : NRPS
Leeftijd: 6
ervaring : beetje dressuur en buitenritjes
Nou hier de eerste foto met heleen en haar paardje die als de doods was voor het zeil!!
En met de mijne die heerlijk uren stil blijft staan op zeil.
Dus mijn lieve pony heeft even ingefluisterd dat het echt zo eng niet is

Hoe schattig toch!?
Hier was de bedoeling achteruit in een bochje.. en daarna wijkend over de balk...
Laat nu net zo zijn dat ik eigelijk geen bevestigde achteruitrijknop heb en we beide nog nooit gewijkt hebben
ging het ons toch aardig goed af!!
Daarna gingen we biggetje van de ene kant naar de andere kant brengen
en jah daar moet ik toch even paardje pesten
die er dus helemaal niets van maaktdaarna jah ik noem het maar slalomen om de pionnen met balken heen. dit was ik aan het uitleggen wat we ongeveer moesten doen
want we hadden niet helemaal even opgelet maar ook dit doet pony lief gewoon of we het jaren doenHier het hele parcour heb sommige dingen maar gelaten hoe het was omdat ik al trots was op der wat ze allemaal al deed! maar volgens mijn vind ze het wel leuk
over het bruggetje heen!! wat ik met me hand doe geen idee enige waar ik echt heel bewust van was dat ik me tenen naar binnen moest houden anders bleef ik hangen

rustig naar de uitleg luisteren. zullen we zeggen zit regelmatig zo op me paard

hier nog x het biggetje

mijn filmman!!!

en ik werd geroepen
en daarbij wens ik ook iedereen een fijne dag toe!!!Ik heb zeker genoten van deze tak van paardensport en ga het zeker nog x doen!