Bandito en ik zijn aan het begin van dit seizoen (september 2013) verder gegaan in de L3. Het rijden ging erg lekker en daarom hebben we besloten om eens te kijken of het zou lukken om dit jaar een WRAN Champion titel te halen! Dus voor diegenen die zichzelf (en aan mij) afvroegen waarom we toch zoveel L3 wedstrijden reden: daarom dus

Of het is gelukt? Dat zal tijdens het aankomende NK in september blijken… We hebben in ieder geval erg ons best gedaan en er ontzettend van genoten! Erg leuk ook om de overgang naar 1 hand te maken. Ons doel is dus eigenlijk al een beetje bereikt. Ons allereerste NK doen we daarom alleen maar mee voor de lol, lekker relaxed.
Ik ben zo ontzettend trots op mijn lieve paard. Dit lot uit de loterij doet het toch maar altijd weer voor me. Okay, okay; bijna altijd

Oktober 2013: de eerste wedstrijd van het seizoen en wel met startnummer 13, whahaha!

In de showoutfit en op het showzadel van mijn trainer. Man, wat was ik toen nerveus!

Maart 2014: met een nieuwe showblouse! En we hebben toen o.a. de Most Promising Award gewonnen van de SWRN!

Ook maart:

In juni zijn we voor het eerst op 1 hand gestart in de Pleasure!
Met ongelijke teugels, hihihi.

Ook in juni:

En in juli hebben we ook de Trail op 1 hand erbij gepakt

Toen kon de Horsemanship op 1 hand natuurlijk niet achterblijven. De primeur was nog deze maand in Zeist. We werden eerste, ondanks een pittige proef! Daar was ik toen echt ontzettend blij mee!

En op dezelfde wedstrijd onze eerste keer In Hand Trail

We hebben nog veeeeeel meer wedstrijden gereden (zie profiel) en mijn andere grote liefde heeft dit seizoen alle uitslagen en punten voor me bijgehouden. Het was superleuk om eens een jaartje zoveel te trainen en te starten! Nu nog het NK en dan is het klaar! Volgend jaar gaan we lekker rustig aan doen in de L2. Dat vinden paardlief en vriendlief denk ik ook wel relaxed

Groetjes,
Rumpleteaser