Voorheen heeft hij wel mee gereden met de lead-line, nu reed hij voor het eerst helemaal zelf.
Hij heeft mee gedaan met de all breed walk en jog western pleasure, de aphc walk en jog western pleasure, de all breed jeugd walk en jog western horsemanship en de aphc walk en jog western horsemanship.
Als eerste de all breed pleasure, daarin waren ze met z'n vijfen. Milan vond het wel spannend tegen al die grote mensen (er was nog 1 jeugdruiter van 13 jaar). Hij reed Future heel netjes en werd heel erg knap tweede.

Daarna was de aphc pleasure, hierin waren ze met z'n tweeen. Wederom reed Milan Future heel netjes rond. Ook hierin werd hij tweede.

Toen de jeugd horsemanship. Hierin was hij alleen.
Hij heeft heel netjes z'n proef gereden (we hadden dan ook goed geoefend thuis) en ondanks dat hij alleen was kreeg hij een verdiende eerste plaats.

En toen nog de aphc horsemanship. Hierin zat een 360 graden draai om de achterhand en die lukte Milan thuis niet zo goed, dus daar maakte hij zich nogal druk over.
Z'n proef ging netjes, de draai was niet helemaal om de achterhand maar hij draaide hem in ieder geval de goede kant op en helemaal rond.
Na de draai moest hij gelijk weg joggen en dat lukte Milan niet helemaal. Hij komt ook nog amper met z'n benen onder de blanket uit. Ik denk dat hij daarom tweede werd, maar ik vind dat hij het super goed gedaan heeft.

Hier nog twee filmpjes, van de pleasure en van de horsemanship proefjes.
Ik ben trots op m'n beide mannen, die het zo samen voor de eerste keer toch maar even gedaan hebben.