afgelopen weekend was de 2e show van de DRHA dit jaar. het was enorm gezellig en er hing een hele leuke sfeer.
Ik ben super trots op mijn paardje. we waren 1e in de Any Horse Any Rider (co-champion), 1e in de Limited Non pro, 3e in de Intermediate Non Pro en 2e in ons debut in de Non Pro.
tegenwoordig krijgt iedereen aan het einde van de show een dvd mee met al zijn/haar ritten erop. ik heb hiervan een compilatie gemaakt van mijn ritten.
Super gedaan! Top Team ; Top Prestaties! Gefeliciteerd! Filmpjes van Gera zijn ook erg gaaf gemaakt, mooie promo's. Lijkt me ontzettend fijn om standaard een dvd mee te krijgen van je ritten om nog eens rustig na te kunnen kijken.
Wat een leuk filmpje qh, en wat een kanon van een paard heb je, erg mooi. De filmpjes die Gera heeft gemaakt zijn ook erg knap gemaakt, ik had ze al op fb langs zien komen.
Wauwie wat ziet scolor er goed uit, flink paard geworden! Ik heb geloof ik ergens nog een filmpje van je toen je hem net had, heel verschil! Mooie compilatie ook die gera gemaakt heeft. Echt goede reclame voor de sport vind ik.