Eerst wat foto's aan de hand en daarna onder het zadel. Tijdens het rijden ging zijn maatje weg en werd hij behoorlijk heet, wat nog wat leuke plaatjes na het rijden opleverde. Het was moeilijk om de 15 leukste eruit te kiezen, maar dit zijn ze geworden

Suzanne, bedankt!
1.

2.

3.

4.

5. Deze is toch wel favoriet

6.

7.

Nog een paar van het rijden. Vorig jaar zijn we overgestapt op western. We zijn dus nog niet super ervaren, leren elke dag weer bij, maar zijn wel enorm vooruit gegaan. Vind ik zelf dan

De grootste vooruitgang is Jim zijn plezier in het rijden. Hij is blij, werkt graag en hard en denkt enorm mee. Niet altijd even handig, maar iets wat ik wel heel positief vind, aangezien we met de dressuur nogal eens ruzie hadden. Mijn houding is niet geweldig in dit zadel, maar ik heb sinds gister een beter passend zadel, dus daar moeten jullie maar even doorheen kijken.
We hebben ongeveer om de week les van onze vaste instructrice en eens in de 4-6 weken van Paulette Zorn.
8.

9. We pakken af en toe een uitbreiding van de rollback mee richting begin van de spin, uiteraard onder begeleiding van instructrice. Nog heel langzaam, waarbij ik hem vooral op de achterhand wil zetten, want hij heeft nogal de neiging om om mijn as te draaien. Het gaat heel spelenderwijs, hij vindt het een leuke oefening en ach, we zien wel wat er meer komt. Het gaat nog lang niet perfect, maar elke keer een beetje beter.

10.

11.

12. De reden waarom wij geen stopjes meer meepakken in de training. Hij doet het te goed. Maar op deze bodem, zonder plates gaat dat niet goedkomen. Ijzers (babyplates) komen er op aanraden van de osteo wel onder, omdat hij al zo makkelijk onderschuift. In de training richten we ons vooral op halthouden vanuit verzamelde galop en een HMS stopje. Alleen in zijn enthousiasme krijg je dus dit. Mooi dat hij het zo aanbiedt, maar niet zo handig. Daarom train ik het ook niet meer. Dit was even in mijn enthousiasme in de uitleg naar de fotograaf en voor je het weet sta je dus stil

Iets met denken, automatisch gaan verzitten en dus doen.
Dit is een mooie basis wat we kunnen gaan uitbreiden. Met babyplates op een goede bodem.

En toen ging hij nog even uit zijn dak

13.

14.

15.
!