Beeb eerste keer koeienclinic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 09:04

Kunnen we de discussie over de reacties laten voor wat het is en gewoon ontopic gaan? Sta er boven, pik het commentaar er uit wat nuttig is en laat de rest gewoon zitten. Wordt de wereld een stuk vriendelijker van dan dat gekat over en weer :)

Leuk om te zien Denise! Ooit wil ik dit ook eens... Lijkt me een geweldige ervaring voor ruiter en paard.

paafke

Berichten: 713
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Budel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:37

Durf hier bijna niet te reageren, poeh poeh... maar doe het lekker toch.

TS ziet er superleuk uit zeg en wat heb je een mooi paard. Ga vooral zo door zoals je bezig bent...

En koeien raken niet zo heel snel in de stress hoor, dat valt wel mee hahaha

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 14:51

Je kan mijn bericht ook negeren of je kan me ook pb-en als je het zo'n probleem vindt. ik heb gewoon een hekel aan mensen die denken even lekker te gaan rellen, vind het gewoon een hele kinderachtige opmerking, daar zeg ik wat van. je doet nu zelf hetzelfde wat je mij verwijt. zo, laatste bericht.

Zag nog andere foto's van de clinic, lekker los teugeltje, volgens mij viel het qua spanning allemaal wel mee, al die video's met die actiemomenten gaf voor sommigen misschien wel een 'verkeerd'idee van de dag.

AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 14:56

Esmeej333 schreef:
Je kan mijn bericht ook negeren of je kan me ook pb-en als je het zo'n probleem vindt. ik heb gewoon een hekel aan mensen die denken even lekker te gaan rellen, vind het gewoon een hele kinderachtige opmerking, daar zeg ik wat van. je doet nu zelf hetzelfde wat je mij verwijt. zo, laatste bericht.

Zag nog andere foto's van de clinic, lekker los teugeltje, volgens mij viel het qua spanning allemaal wel mee, al die video's met die actiemomenten gaf voor sommigen misschien wel een 'verkeerd'idee van de dag.



Je had haar ook zelf een pb kunnen sturen dat je er niet van gediend bent :')

CupCakyss

Berichten: 26
Geregistreerd: 28-09-13
Woonplaats: Rotterdam (Vlaardingen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 14:58

Esmeej333 schreef:
Je kan mijn bericht ook negeren of je kan me ook pb-en als je het zo'n probleem vindt. ik heb gewoon een hekel aan mensen die denken even lekker te gaan rellen, vind het gewoon een hele kinderachtige opmerking, daar zeg ik wat van. je doet nu zelf hetzelfde wat je mij verwijt. zo, laatste bericht.

Zag nog andere foto's van de clinic, lekker los teugeltje, volgens mij viel het qua spanning allemaal wel mee, al die video's met die actiemomenten gaf voor sommigen misschien wel een 'verkeerd'idee van de dag.

Ik denk dat deze discussie afgelopen is ;) So als je nog verder wilt gaan doe dat dan in pb en niet in dit mooie topic c:

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 14:59

Leuke foto's :D

Lijkt me harstikke leerzaam en eerlijk gezegd zie ik niks schokkends hoor. Jammer door dat gekat zien we binnekort alleen nog maar perfecte plaatjes voorbij komen wat het meerendeel van bokt wil zien (en zelf geen deuk in een pakje boter rijden).

spicegirl

Berichten: 9906
Geregistreerd: 31-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 15:03

persoonlijke grieven beter per PB. dit is topicvervuiling..

hutch84

Berichten: 2503
Geregistreerd: 22-01-09
Woonplaats: zeeland

Re: Beeb eerste keer koeienclinic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:04


Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Beeb eerste keer koeienclinic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:57

Bokt, schaam je :roll:
is dit nu een 'gezellig paardenforum?'
erg jammer hoe zo'n leuk topic van een meisje wat een onwijs leuk en leerzaam
dagje met haar paard heeft gehad de grond in wordt getrapt.
Erg jammer.
#)

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Beeb eerste keer koeienclinic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 02:15

Moderatoropmerking:
Ik zou graag zien dat er weer ontopic wordt gereageerd, op een constructieve manier. Bedankt voor de medewerking. :)

Cioccolato

Berichten: 6612
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Beeb eerste keer koeienclinic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 09:14

Ik vind het super voor je denise dat het toch nog door kon gaan. Dat je even wat afleiding had, iets wat je echt heel graag wou doen. Super! <3

CCEC
Berichten: 139
Geregistreerd: 14-06-10

Re: Beeb eerste keer koeienclinic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 21:19

Denise, je doet het super met Beeb. Baby gaat er echt steeds leuker uitzien, jullie komen er wel. Jij weet wat het beste is voor Beeb. Je gaat super met je beestje om, blijft er altijd leuk uitzien!

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Beeb eerste keer koeienclinic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 00:11

Moderatoropmerking:
Ter info: ik heb alsnog een aantal offtopic berichten verwijderd