[WN-ITP] Beginning from scratch.. Zo begonnen we
Daarna zo [WN-ITP] Twister 4e les
[WN-ITP] Always a pleasure :) Diamond Daarna stapte ik over op Diamond, dat paardje rijd ik nu al een jaar.
Ondertussen ben ik ook op andere paarden gestapt, en hoewel ik een eerste keer nog wel een beetje (boel) de kat uit de boom kijk stap ik zo op andere paarden weg, zelfs een buitenrit gemaakt in mijn vakantie. Maar Diamond blijft mijn grootste vriendin, met haar kan ik echt lezen en schrijven ondertussen.
Gisteren hadden we onze eerste reiningwedstrijd samen. Gewoon, onderling, maar voor mij een bekroning van een jaar angsten overwinnen. Tijdens het proefje sneed ze al de eerste 2 cirkels af, dus ik dacht dat ik mijn proef al had verloren. Toen ze bij de eerste stop wat onrustig (door mijn zenuwen) aanvoelde, heb ik mijn verstand op nul gezet en zijn we lekker gaan knallen. Inclusief changementen, terwijl we in de les nog de simpele galopswissel leren. Maar de theorie ken ik, en ik had zoiets van, we hebben toch al verloren, dus maar eens testen of ik die in de praktijk kan uitbrengen. Dan gaan we maar scholen

En dan stap je af en hoor je van de jury dat je op een spin te veel na, een foutloze proef hebt gereden
Mijn geluk was dat 7 van de 8 mensen een 0-score hadden, met als resultaat dat ik dik tweede ben geworden
Nouja genoeg gekletst, hier de foto's. Ik ben apetrots op mijn lespony
(en stiekem ook op mijzelf, als ik de vooruitgang zie die we hebben geboekt
)

[URL=http://s1212.photobucket.com/user/didomuts/media/1277033_226982750789966_839811546_o_zpscb28587c.jpg.html]
[/URL]

Filmpje volgt zo

), zag er goed uit hoor! Leuk paardje is het he? (Mijn merrie is familie van haar
De score hadden ze wel bijgehouden, en als ik het goed heb geinterpreteerd had ik 70,5
Zo leer je weer bij. (en kun je extra kwaad zijn op jezelf als je een nette score zou gehad hebben zonder 5 spins
. Complimenten voor jou en Diamond