[WN] QT op fotoshoot in Borgerswold.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rina

QT op fotoshoot in Borgerswold.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-13 21:03

21 juli was er een fotomeeting in Borgerswold. Waar ik eigenlijk Jae van crazycactus voor opgegeven had, maar uiteindelijk met QT gegaan ben :D CC heeft Jae zelf meegenomen voor de shoot.
Het was die dag bloedverziekend warm met 29 graden, en volgens mij was het in de zon nog warmer, ik heb me echt rot lopen zweten onder die hoed. En jaja ik had een hoed op :+ Voor diegene die mij niet kennen, das een grote uitzondering, zelfs op wedstrijden (in de L2) rijd ik altijd met een cap 8-) Maar goed om voor westernruiter door te kunnen gaan moest die hoed wel even :+

Vanwege het weer was het tijdsschema in elkaar geschoven, en waren alle modellen smorgens al daar. Eigenlijk ook wel zo gezellig, en we hebben wat afgelachen :j Met name CC en ik, omdat Jae, de doorgewinterde- ik heb alles al gezien- 21 jarige- dr is niks waardoor ik bang van wordt, als een gek liep te brullen zodra QT uit zicht was _O- Niet QT, het jonkie- de ik ben nog maar een paar keer van huis geweest- en ik hang normaal best aan mijn pleegmammie, liep te gillen en doen. Nee het was precies andersom :') En we hadden dat nu echt niet verwacht. Het is wel bekend dat Jae, als hij bij mij woont, nogal brullerig is :D Dan heeft hij een heel harem voor zichzelf (en Jae logeert op het moment bij mij :D ) maar dat het dan op locatie ook al begint was nieuw :')

QT was dus echt uberbraaf, zoals een goed Paint betaamt :D Heeft als een pro gestaan voor de fotografen, die maar niet genoeg ervan konden krijgen. Zelfs toen iedereen al aan het opzadelen was stond ik nog. Want het licht zus, en die mooie lichte bomen zo, een camera die een eigen mening had en steeds weer automatisch de witbalans bijstelde :P En QT bleef maar staan <3 En ik maar lachen :D

De foto's zijn met dank aan:
Essy78 http://www.2impresz.nl
Likemaaike https://www.facebook.com/judith.beukema
Muurp http://www.muriellemulder.nl
Rozenveld http://rozenveld.weebly.com
Seven https://www.facebook.com/Marjolein6Photography

Nu enjoy :D Miss "Strait QT Nike" op fotoshoot.

Geloof dat het wel duidelijk is dat ik nogal gek op dr ben <3 :D
Afbeelding

Afbeelding

Jammer genoeg kan ik niet alle foto's van alle fotografen laten zien, ze waren het echt allemaal wel waard, maar ja dan krijg ik ruzie met bokt :+

Dus maar op naar de rijfoto's. Moet erbij zeggen, madam was het op dat moment al enigzins zat. Geestelijk een beetje aan het eind van dr latijn. En ze werd druk omdat er een bruin paard wegging, die volgens QT pleegmamma Daisy was :z Dus er kwam iets meer druk op de teugels dan normaal, omdat ze steeds een poging deed achter die bruine aan te gaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En er moest natuurlijk ook even een Jing en Yang plaatje gemaakt. Samen met Ome Jae *\o/*

Afbeelding

Tja en toen was eigenlijk de shoot al voorbij. En CC had het zadel van Jae gehaald, dr showblouse uitgetrokken, en dr schoenen en sokken, En die wilde nog even het water in, wat er door het park liep. Dus ik met QT er achteraan. Kijken of ik een zeepaard heb of een waterhaas :D

Nou het lijkt me wel duidelijk, ik heb een zeepaard *\o/* Eerst durfde ze niet zo achter Ome Jae aan erin te lopen, maar toen ik zelf natte voeten ging halen kwam ze zo achter me aan. En het duurde dus maar een halve minuut voordat ze zo in het water stond te klauwen 8-) Waardoor ik nog veel natter werd :P
Afbeelding

Afbeelding

Het was zooooooooo lekker :')
Afbeelding

Helemaal samen met Ome Jae, die net als QT er bij voorkeur bij was gaan liggen. Gingen m'n (show)hoofdstellen :z
Afbeelding

Aangezien ik hark er zonder zadel echt niet meer opkom is CC maar een stukje met dr gaan zwemmen.
Afbeelding

Afbeelding

Die afkoeling was wel overheerlijk *D
Afbeelding

Thanks aan de fotografen en alle andere modellen. Het was een super gezellige dag, en wie weet zien we elkaar een volgende keer.
En jullie bedankt voor het bekijken.

paardje87

Re: QT op fotoshoot in Borgerswold.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:05

Wauww wat een mooie foto's ! Heerlijk in dat water , en vooral foto 1 is mooi !

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:06

Die water foto's zijn echt geweldig! Die laatste vind ik het mooiste!
Prachtig paard heb je onder je kont. :D

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:10

Super leuk om te zien!

Specje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:27

Gave foto's Rina! Die in het water vind ik ook prachtig!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:27

Ah daar is mijn poepie <3

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:29

Prachtige foto's van jullie tweetjes! Het was een gezellige dag, volgend jaar weer toch? :D

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:34

Wat een prachtig paard zeg, echt een plaatje <3

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:35

Jullie zijn een prachtig setje samen :)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:39

wat staat rose jullie goed! en het wordt afgezaagd, maar ook ik vind de waterfoto's prachtig!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:40

@gaucho hoe zit t trouwens met de waterfoto's van fuego?? Had je daar toevallig al een topic van, dat ik dat toevallig gemist heb?

Thorn2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:54

Prachtige foto's vooral die waterfoto's.

Was gezellig hopelijk houden we het volgend jaar wat langer vol :D :o

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:58

Wat is QT een geweldige merrie ben helemaal gek op dr en hoop dr zeker nog eens terug te zien.
ze was zo braaf een goed model, ach jr hebt het gezien ik kon niet stoppen met klikken

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:04

wat een leuke foto's rina! QT staat er goed op, leuk om zulke foto's van jullie samen te hebben!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:09

Gaaf hoor!

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:11

Wat een knapperd is QT toch! Idd mooi setje dat roze, staat jullie beide erg goed!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-13 22:28

Thanks allemaal voor de leuke reacties. Ze is geweldig die merrie, en ik ben ook helemaal verliefd op dr <3 Grinnik dat roze was eigenlijk om CC te sarren :') Die zou eigenlijk QT dit jaar gaan showen, en wilde in het roze. Dat heeft ze geweten, QT heeft nu een trainingshoofdstel met roze, roze beenbeschermers enz enz. En tja toen moest ook ik wel aan de roze :+ Maar het staat haar ook wel erg mooi, moet ik toegeven.

Ik vind zelf de waterfoto's ook het mooiste, je ziet gewoon dat ze geniet :+:

Seven schreef:
Wat is QT een geweldige merrie ben helemaal gek op dr en hoop dr zeker nog eens terug te zien.
ze was zo braaf een goed model, ach jr hebt het gezien ik kon niet stoppen met klikken

:') :j was wel duidelijk ja. Er hoefde geen strik om he, en ik had dr ook zo bij je thuis mogen afleveren :D Helaaaaaas die wil ik echt nog heel lang houden. Maar die ga je zeker nog een keer zien :j :D

Leorah hahaha wie weet. Al hoop ik echt dat ik dan met miss Ego kan komen. Die moet ook nog een keer op de plaat.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:34

Toffe foto's +:)+ vooral die in het water! :))
De ying/yang/pink-pic vind ik ook erg leuk!

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 23:04

QT is echt een cutie.. ;) Leuke foto's!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 23:12

Ja je had dr zo mee kunnen geven wat een top dier <3

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 23:16

Wat een super paard, echt mooi op de kiek gezet zo :) En wat heb jij een mooie en lieve lach!

Rozenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 00:07

Vraagje. Hoe kan het dat op de foto's van Marjolein QT bruin is? QT is toch zwart of herinner ik mij dat niet goed? Mooie foto's van een heel knap paard Rina. Succes met keuzest maken :+

rina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-13 01:23

Rozenveld, QT heeft ergens een bruine gloed in de zomer. Als ze in de zomer zonder dekens staat is ze ook vrijwel bruin. Ze is dus wel zwart, maar zwart met een bruine ondertoon, net als sommige friezen dat ook wel hebben. Omdat bijna alle foto's van Marjolijn in de volle zon zijn, en dan zie je dat extra bij haar. Waarbij ze dan ook nog eens roant maakt het dubbel zo zichtbaar :D

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 12:44

Wat een super gave foto's van QT!! Jullie staan er super op samen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 12:50

Heerlijke plaatjes en knappe paarden!