Mijn ouders waren vandaag voor het eerst op bezoek sinds mijn verhuizing naar Duitsland en hebben Kalief ( a.k.a. Henk) even bewonderd op zijn nieuwe stal. Hier wat foto's die mijn vader gemaakt heeft.
Rustig stopje Hij heeft daar zo'n lol in.
En nog even een rondje door de wei, helaas daar weinig foto's kunnen maken aangezien we achtervolgd werden door dazen.
Laatst bijgewerkt door _Malu_ op 20-07-13 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt
zo jullie zijn snel! Bedankt voor de leuke reacties! Ben zo trots op hem, hij is afgelopen jaar echt enorm vooruit gegaan, begint echt spieren te krijgen en lekker te dragen tijdens de jog. Zit echt zalig
Hier even een foto ter vergelijking van een jaar geleden qua spieren :
Ahh wat een gaaf ding zeg !! En ontzettend gave romals !
_Malu_
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-13 21:10
Dank jullie wel! Ben ook echt nog steeds blij met de romals, rijden ook echt fijn, heeft mijn vrije hand wat te doen en de teugels zitten altijd op gelijke lengte.
@livito: Ik ken jullie ook nog wel ja, hoe is het met jouw knappe kerel dan?
ja gaat goed! is een heel ander paard geworden niemand herkent m terug haha! in positieve zin hoor! jullie nog altijd op de held gestaan? ben er al zooo lang niet meer geweest
@livito: We hebben ook nog een jaar in peize gestaan en nu staat hij in Duitsland vlakbij huis Echt een super mooi plekje daar, heeft z'n eigen paddock met doorloop naar een grote wei. Staat 24/7 buiten. Heeft hij toch goed voor elkaar als hengst.
@flew: Ja hij is echt flink bijgekomen ook klein beetje dikker, maarja hij krijgt nu ook echt onbeperkt hooi en heeft gras tot z'n beschikking... al eet hij daar niet veel van.
kellyalischa
Geplaatst: 20-07-13 21:42
Oh wauw! Hij ziet er echt super uit! Fijn dat het zo goed gaat
YildizArabs
Geplaatst: 20-07-13 21:49
Hij ziet er idd echt stukken beter uit Malu! De Duitse grond zal m goed doen. Lekker bezig zo met Henk!
Wat fijn dat jullie een goed plekje hebben gevonden Malu! Hij doet het er goed op, das wel duidelijk
shaddy82
Geplaatst: 21-07-13 17:49
Wat een leukerd ! mooie foto's hoor
Wetsernfriek
Geplaatst: 21-07-13 20:47
Prachtige reeks van Kalief en jij Malu! Het gaat hem duidelijk af, zijn nieuwe trainingen en werkmethodes, want hij glanst erop los en pronkt met zijn gespierde body! En krijgt de reiningkneepjes onder de knie!!