[WN] Noa op show in Middenmeer in Callantsoog

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Cindy

Noa op show in Middenmeer in Callantsoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 20:55

Afbeelding

Dit is Noa, een merrie van 7 jaar. Ik heb haar gekocht als 2-jarige zonder papieren.

Vorig jaar september ben ik voor het eerst met haar op show geweest, L5 pleasure en horsemanship maar allebei niet geplaatst. Dit jaar mijn 2e en 3e wedstrijd wel punten gereden en daarvan zijn ook allebei foto's gemaakt!

Middle Lake King Show

Trail:
Afbeelding

Afbeelding

Gekleurde balkjes zijn eng! Ook het hek ging niet helemaal zoals bedoeld, we zijn bij beide jury's 5e geworden.

Afbeelding

Afbeelding

Horsemanship ging best lekker, vooral het pleasure gedeelte! Goed voor 1 eerste prijs

Afbeelding

En bij de pleasure liep ze heerlijk ontspannen. We mogen allebei alleen wel wat vrolijker kijken op deze foto. 1e en 2e plaats.

Fifth Black Road Show:

Pleasure ging niet zo goed, ze was erg onrustig en bang voor de witte hekjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We zijn 2e en 3e geworden (van de 3 :+ )

Afbeelding

Afbeelding

Horsemanship ging een stuk beter: 2x een eerste prijs. Alleen sidepass blijft nog wel lastig!

Al met al toch genoeg punten voor de L4! *\o/*

Robin, bedankt voor het maken van de foto's!

simodi

Re: Noa op show in Middenmeer in Callantsoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 21:15

Leuke merrie!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 22:42

Wat een lieverd is het toch, jullie hebben het leuk gedaan! Op naar de volgende keren! :D

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 11:37

Gefeliciteerd nogmaals! En netjes hoor, zo met een Bosal! (Als ik dat doe laat Fuego me denk ik alle hoeken van de bak zien! := )

Ga zo door, en misschien tot over een tijdje in de L4! :j

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 09:41

je bosal hangt alleen te laag..

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 10:26

Bij de pleasure in callantsoog hing hij inderdaad te laag, heb hem voor de horsemanship weer hoger gedaan

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:07

_Cindy schreef:
Bij de pleasure in callantsoog hing hij inderdaad te laag, heb hem voor de horsemanship weer hoger gedaan

Ja want daar was nog even onenigheid over bij de jury toch? En moet er niet nog een derde touw aan?

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 21:19

Onenigheid niet.. ze hadden me er alleen even op gewezen dat hij toen een beetje laag zat. En als tip gegeven om er een veter als keelriem aan te maken zodat hij niet af kan. Maar dat is niet verplicht (zei de jury) omdat het niet in het regelboek staat.

Noa heeft me aan het begin ook alle hoeken van de bak laten zien... Nooit aan gedacht dat dat aan een bosal kan liggen :D

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:21

_Cindy schreef:
Onenigheid niet.. ze hadden me er alleen even op gewezen dat hij toen een beetje laag zat. En als tip gegeven om er een veter als keelriem aan te maken zodat hij niet af kan. Maar dat is niet verplicht (zei de jury) omdat het niet in het regelboek staat.

Noa heeft me aan het begin ook alle hoeken van de bak laten zien... Nooit aan gedacht dat dat aan een bosal kan liggen :D

Aha! Ja Fuego loopt zo door een bosal heen. := Ik hou het maar gewoon bij een Billy Allen, tot ik lekker in de L3 met een shankje kan. Eenhandig trailen is ook veeeeeeel beter (dat getut met die teugels bij het hek... _-:( )

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 21:34

Ik heb geen idee of ik ooit zo ver ga komen met Noa dat ik een bit voor haar moet kopen! Hek/trail ben ik niet zo'n held in... Dus toch nog maar een keer proberen L5 te starten want dan kan ik trail nog een keer proberen :)

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:37

Zou ik gewoon doen! :j En mag ik je dan ook wijzen op de Bootcamp van manege Noot? Ik denk dat dat voor jou ook wel leuk is, omdat je kennis maakt met trainers en ze je kunnen helpen met vanalles! (en het is bere gezellig!) :D

(en je hebt mij er mooi uitgereden bij de Horsemanship, dus je komt er wel hoor!!! ;) )

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 21:49

Bootcamp lijkt me zeker heel leuk om mee te doen! Eerst even sparen voor een auto en E rijbewijs :+ Dan kan ik wat vaker op wedstrijd en ook naar clinics.

Ik heb een goede instructrice, maar zij geeft niet wedstrijdgericht les. Meer in rechtrichten etc. Dat is heel goed voor de basis, maar het lijkt me inderdaad ook leuk om tzt bootcamp mee te doen of ergens anders eens een losse clinic.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:53

Komt goed dus! :j

Ja E-rijbewijs staat bij mij ook hoog op mijn lijstje... Eerst maar een baan vinden.

En laten we maar zeggen, tot de volgende wedstrijd/bootcamp! :D

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 14:51

Haha, ik zag jou ook bij middenmeer, ik was dat meisje met die haflinger in het rood. ik had in de inrijbak ook nog even met je gepraat,

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 18:54

Ja klopt! Moest jij niet naar Noot 20 mei?

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:55

20 mei? nee toen ging ik niet... ik ga wel weer 23 juni starten in beverwijk! yippeeeij

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 11:01

Leuk!! Alvast veel succes! Ik ben er niet in Beverwijk, maar ik kom je zeker nog wel eens tegen op een wedstrijd.

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 12:18

haha dat denk ik ook :)

RakkerRocco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:08

Jullie zijn zo leuk samen! Met bosal en alles klopt(: Afgelopen keer was je bij mij op stal met westrijd op easy-riders. Toen kwam ze even knuffelen! super leuke merrie!

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 16:14

Dankjewel!! Noa vond het volgens mij heel gezellig bij de Easyriders. Ze was erg rustig met wachten tot we aan de beurt waren en genoot duidelijk van alle aandacht en aaien die ze kreeg!

RC86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:08

Toch netjes gedaan zo!