We zijn donderdag aangekomen en meteen lekker uitgewaaid op het strand, Fuego was erg enthousiast:

Fuego wou het liefst tot aan Den Helder galopperen

vrijdag en zaterdag besteed aan zeer leerzame clinics horsemanship, trail en pleasure van Chris Knol. Wat een fijne trainer is dat toch. Dit keer bewust geen reining, omdat we dit thuis altijd al doen. Veel opgestoken, en de conclusie gemaakt dat Fuego reining en trail erg leuk vindt en horsemanship en pleasure helemaal niks
. Zondagochtend om 8.00 weer heerlijk met een groepje naar het strand:

En maandag was het tijd voor wedstrijd
Na meer dan 3 jaar niet starten maar weer een poging in de L3 reining en trail. Strak van de zenuwen:

Fuego was erg blij dat hij eindelijk weer gas mocht geven:

Niet zo hard gestopt, heel andere bodem als thuis. Dus erg verrast met eerste plaatsen bij beide jury's:

Daarna was het tijd voor trail. Dat trainen we eigenlijk nooit, vorige week voor het eerst 4 lope-overs gedaan omdat deze in het pattern zaten (erg leuk pattern trouwens
Om er vervolgens geen 1 aan te tikken.... 

We gingen een beetje erg vlot maar verder best lekker. Dus tot mijn verbazing weer 1e bij beide jury's
Als klap op de vuurpijl ook nog reserve all round! 
Onder andere 2 zakken voer gewonnen voor deze topper
Verder was het bootcamp weer onwijs leuk, gezellig, hilarisch en zeker voor herhaling vatbaar. In 2014 wel graag met wat lekkerder weer
is dat gefilmd????
, ik zal eens een stevig woordje met boven spreken
Ik ben trots op ons alledrie!!!
Gefeliciteerd hoor!