We zijn vandaag gaan buitenrijden, ons mam wou het graag proberen om mee te gaan. Braafste/oudste paard van stal getrokken, opgezadeld en gas op die lollie! (oké niet te letterlijk gas haha)
Ons mam rijdt weer nadat ze ong 30jr geleden gestopt is, ze heeft een priveles of 5/6 gehad.
Ik ging mee op mijn eigen pony, die in de groep altijd superdruk is, voorop moet lopen en geregeld bokt of steigert.. (lekker schatje haha!) Vandaag had ik hem eerst 20 minuutjes gereden dat het frisse er af was. Voor de zekerheid touw om Soks zijn nek en we konden vertrekken.
Turbo (mijn pony) was superrustig! Alsof hij wist dat hij rustig moest dan haha! Moest hem zelfs aansporen.. We zijn een halfuurtje gaan stappen en toen waren we weer terug. Ons mam was supertevreden! Ik heb onderweg nog een fotootje gemaakt

Soks is het oudste en braafste paardje van stal, ons mam heeft al gegalopeerd en weet hoe ze moet remmen/sturen etc, dus geen zorgen voor de mensen die het onverantwoord vinden. We hadden een touw rond zijn nek zitten en een touwhalster om, mocht hij ongeduldig gaan doen of ons mam het eng vinden.
No worries over de leeftijd van Soks trouwens, hij wordt niet meer gebruikt voor de lessen, loopt maximaal 2 uur per week, en dan stapritjes met soms een kort galopje, paardje wordt in de gaten gehouden en bijgevoerd

Een reactie zou leuk zijn