Sneeuwstormen en vrieskou werden getrotseerd: het was weer tijd voor de onderlinge wedstrijd Horsemanship bij ons op stal!
Met ongeveer 45 starts was het gezellig druk. Alle ruiters zagen er weer prachtig uit, al was het wel bibberen in zo'n dunne showblouse.
Gelukkig kon iedereen zich lekker opwarmen in de kantine met een kom soep. Ook de spannende loterij veroorzaakte heel wat 'verhitte'
situaties. Al met al weer heel erg geslaagd en er hebben weer een hoop leden punten verdiend voor hun diploma.
Dit stukje heb ik geschreven voor op de website
Natuurlijk hebben Bandito en ik ook meegedaan. MAN, wat was het koud zeg! De buitenbak was stijf bevroren en de nieuwe binnenbak moest nog komen. Dus de proef werd gereden in ons kleine tijdelijke binnenbakje.
Buiten even een paar rondjes ingestapt en toen gestart. Even passen en meten, maar het ging allemaal goed
Het is geen fantastische kwaliteit, maar ik vond het toch leuk om even dit filmpje te delen:
Hij liep wat te laag en onze cirkel werd een beetje een ei (blijft lastig, zo'n rondje!)
Maar toch hebben onze categorie gewonnen! Braaf peerd, hij vrat bijna gelijk z'n sherp op
Volgende wedstrijd: de oefenwedstrijd in Oud-Gastel op 10 februari!

Van het railwork heb ik ook een filmpje, maar daar staan (logisch) ook andere ruiters op. Dus ik plaats die liever niet zo en publique.
Mocht je echt belangstelling hebben, stuur me dan even pb
Groetjes en bedankt voor het kijken