[WN] Diamond

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 22:12

De meeste kennen mijn oude topics nog wel, als bang musje aan de longe lijn :D
Inmiddels rijd ik weer sinds april, en sinds juli op Diamond. Ik heb haar even geleased maar door omstandigheden kon dat niet langer, hopelijk kan ik haar in 2013 weer leasen. Diamond is momenteel het enige paard waar ik op rijd, ik ben echt stapelgek op haar en ondertussen ook al mijn angsten kwijt <3 Ben mijn instructrice wel heel dankbaar dat ik mijn lessen op haar mag blijven rijden, want dankzij hun heb ik echt het plezier in paardrijden weer terug.
De foto's zijn gemaakt tijdens een privéles, waar we op dit moment aan werken is het nageeflijk en verzameld rijden. Groot leerpunt voor mij.
Note: Ik prik NIET met de spoor, al lijkt dat zo. Mijn knieen zitten gedraaid waardoor mijn tenen naar buiten wijzen. Als ik ze naar binnen draai springt mijn knie op slot. Om deze reden steek ik ook mijn been af, maar dat is op de foto slecht te zien.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Die laatste foto is gewoon een gave herinnering. Ik moet in de galop wel vaker tempo wisselingen maken, maar blijkbaar had ik die dag het knopje gevonden en ging ze inderdaad knoerthard op de lange zijde. Zo hard dat alle foto's zwaar bewogen waren. Maar wat voelde ik mij stoer *\o/* Echt een momentje van, ik ben mijn angsten echt overwonnen (op diamond dan)

Ploempje

Re: Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:11

Super om te zien hoe je je steeds meer op je gemak voelt op Diamond! Knappe evolutie!

Kaartje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 07:03

Leuke foto's! Leuk paardje ook!

Ik ken het gevoel dat je weer durft te rijden als je bang bent geweest. Ik heb ook een tijdje alleen aan de longe doorgebracht. Maar wat is het weer heerlijk als je er overheen bent!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 11:49

Fijn dat het steeds beter gaat! En het ziet er helemaal niet zo slecht uit!

Wel naar dat je knie op slot springt! Is daar nog iets aan te doen?

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 12:01

Nee, ik heb gewoon extreme O-benen. Als ik mijn knieen recht draai, tikken mijn tenen elkaar aan, en dat is een onnatuurlijke houding voor mij. Vandaar dat ik nooit een dressuurruiter op hoog niveau ben geworden hihi

Lau_John

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:12

Ziet er goed uit Rian! ;)
Moet echt weer een keer naar jullie komen kijken!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 15:46

Ja :D Goed plan! Alleen plannen is zo lastig..