naar het bos, duin en strand! Elke keer gaan we gewoon lekker naar buiten en vandaag ben ik dus voor het eerst alleen
naar buiten gegaan. Tot nu toe elke keer een stukje strand meegepakt en ging prima. Ik doe hem natuurlijk pas net,
eigenaar waarschuwde me al wel dat het uitproberen nog moest komen haha

De eerste keer met Dandy op het strand
ik had hier teugels waar ik écht niet mee om kon gaan. Van die touwen diede hele tijd aan het zadel bleven haken met de uiteindes
ben blij dat ik daarna gewoon weer met de trouwe lederenteugeltjes kon rijden want echt, werd er gek van

Vorige keer lekker chil op het strand

Vandaag ben ik naar het strand geweest en een vriendin (Dreamy @ bokt) kwam foto's maken
Was al eerder op het strand geweest met hem en nog iemand anders en dat ging allemaal super. Verwachte dus ook niet zoveel problemen
Voor de foto even zonder cap, verder gewoon met cap gereden. Ken hem natuurlijk nog niet helemaal na 2 weken haha
Vond het spannend, zo voor de eerste keer alleen, maar we vonden de weg door het bos, duin en uiteindelijk strand!

en toen ging die aan de kletter. Ik wou rechtdoor langs de kustlijn een mooi galopje doen voor de fotograaf, maar het
waaide echt behoorlijk, dus wellicht dat die hierdoor ook wat opgefokter raakte. Hij begon opeens onder mijn reet vandaan
te rennen richting de duinen en het enige waar ik dan aan denk is "KEREN!" want dat mulle zand én het prikkeldraad op de
hekken kan echt levensgevaarlijk zijn met zo'n snelheid. Ik moest dus helaas hem omtrekken en gelukkig kreeg ik hem weer
in stap. Hij was daarna wel opgefokt en ik heb dus ook geen draf meer gedaan en hem kortgehouden. Hij probeerde nog
2 x onder mij uit te springen maar was gelukkig op tijd er bij waardoor ik hem ook geen kans gaf. Eenmaal van het strand
af kon ik weer heerlijk met los teugeltje stappen. De spanning was weg en we stapte flink door. Al met al hebben we
vandaag 10KM afgelegd en hij was toen we eenmaal van het strand af waren dus weer heerlijk braaf
Bij mij gaat veiligheid echt voor alles, zeker in de beginfase omdat ik Dandy nog niet ken. Ik probeer het dus altijd zo snel mogelijk op
te lossen en soms moet dit op een wat minder vriendelijke wijze. Liever even hard zijn dan dat het paard straks een been
breekt of in prikkeldraad beland

http://i48.tinypic.com/nmiav8.jpg
Toen dus alleen nog een paar portret foto's gemaakt en weer verder gestapt, was het beste voor dat moment
Volgende keer als ik hem beter ken en hij mij, dan zullen wél de droomfoto's gemaakt worden dat ik door de zee
galopeer haha
Maar er is nog een hoop werk aan de winkel

Nou, tot de volgende keer! Ik wil hopelijk ook binnenkort beginnen met lesrijden, mocht ik eindelijk een baan hebben.
Dan leren we alleen maar meer samen te werken en daar verheug ik me erg op

Blijf lief
hoef nog geen rijtechnisch commentaar, het is nu vooral elkaar leren kennen, van fouten leer je, van vallensta je weer op etc etc. Ik ben blij met de foto's want dan zie je toch wel waar je op moet letten. Ik lijk in elk geval
een dwerg op Dandy als ik het zo zie lol
en Dandy is maar 1.55 ofzo haha

is ie nou dik of gewoon.. groot? Of een klein hoofdje? Of is mijn ruimtelijk paardeninzicht dramatisch aan het worden?