Dit was ons eerste NK en we waren best onder de indruk van al die mooie paarden en 'grote' ruiters!
De sfeer was erg gezellig en we hebben lekker lol gehad.
We hebben meegedaan aan de Novice Amateur Trail, Horsemanship en Pleasure, en wij zijn 'in het groen'.
Het zijn vooral line-upfoto's, maar van het rijden heb ik filmpjes. Die plaats ik misschien later nog wel even als ik durf
De dag begon niet helemaal lekker: 's ochtends zijn we met vertraging weggegaan. Dat betekende dat ik bij aankomst direct de showarena in kon voor de Trail
. Arm paard, maar wat liep hij super! De 'L' hebben we een beetje verbouwd, maar hij bleef keurig bij me en heeft geen balk aangetikt. Al kon dat ook niet anders, want hij liep met z'n kop in de lucht en z'n benen heeeeeeeeel hoog
Niet geplaatst dus, maar toch blij dat hij zo braaf bleef, zonder in te rijden 
Line up bij de Trail

Toen de Horsemanship, dat ging al wat beter. Het was een volle klasse en hij vond al die paarden best wel heel erg interessant. De proef ging desondanks best goed en hij reageerde netjes scherp op m'n hulp. Alleen de laatste stop richting de groep was niet zo netjes, toch weer die spanning een beetje terug. Tijdens de railwork liep hij lekker, alleen schrok hij van 1 van de andere deelnemers. Diens paard ging er ff vandoor, oeps! Maar dat is ons niet aangerekend, want we werden 1x 5e en 1x 2e! Dat was schrikken
! Supertrots natuurlijk en ja, ik heb een traantje weggepinkt
Inrijden voor de Horsemanship

Lief koppie

Line-up HMS

Onderonsje met de buurvrouw

Nee hoor, wachten op de uitslag is niet spannend!

WAT?! Tweede???

Jankuh!

Bandito kijkt heeeeel tevreden

Daar staan we dan, net echt!

Trots!

Nog steeds trots!

Tenslotte de Pleasure. Het duurde best lang voordat we aan de beurt waren en Bandito was het een beetje zat/ werd moe. Het is ook allemaal niet niks, al die indrukken
. Tijdens de Pleasure kreeg ik 'm ook niet echt lekker rond, hij bleef wat te lang. En ik heb 'm op een te korte teugel gereden. Helaas pindakaas, we zaten niet bij de eerste zes. Maar ach; mijn paard deed het toch maar weer even! En weer heel lekker gereden, ik kon niet stoppen met stom grijzen tijdens de proef
!Line-up Pleasure

He, hallo daar

Al met al ben ik dus super trots dat hij steeds zijn best weer zo doet!
We hebben nog veel te leren en we moeten nog veel kilometers maken.
Maar we hebben er in ieder geval veel lol in en we komen er vast wel
En bij deze wil ik de organisatie en de fotografen heel erg bedanken, we hebben het erg leuk gehad en kunnen bijna niet wachten op de 'echte' foto's
ik heb nog nooit een paard zo verwijtend zien kijken haha.