[WN] Les met Diamond

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Les met Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 19:59

Tijdje geleden heb ik op stal gevraagd hoe het zat met het leasen van een paard. Ik begin steeds meer lol in het paardrijden te krijgen, en ook stukken minder angstig. Bij vlagen dan.. hihi. Een van de mogelijkheden was om Diamond te leasen. Nou rijd ik doorgaans alleen op Twister in de groepsles, dus gevraagd of ik een privéles op Diamond mocht hebben. Dat was afgelopen vrijdag.
Op zich al een hele overwinning want zodra ik in het zadel zat begon mevrouw te stuiteren. Afgestapt, instructrice heeft wat grondwerk gedaan en ik stond met knikkende knietjes klaar om op te stappen.
Dat duurde nog geen 2 rondjes, het voelde zó veilig en vertrouwd <3
Dus vandaag in de les gereden met Diamond.
Daar zijn de foto's van. Voorlopig rijd ik haar alleen de zondag, en als het met de planning uitkomt, ook een pleasure wedstrijd over 3 weken.
Vanaf 1 augustus lease ik haar voor de helft. En van binnen loop ik alvast helemaal te stuiteren, want ze is zooo leuk. Ik ben helemaal verliefd <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

anhighwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:03

het plezier straalt van je gezicht af, helemaal leuk!
Lijkt mij een lief paard, heel veel plezier in de toekomst!

gr
an(highwood)

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:03

wat leuk dat je weer zo´n vertrouwen in het rijden hebt gekregen! Denk ook zeker tot dat met Diamond alleen maar beter kan worden, is echt een heel leuk paardje :)

kelz

Re: Les met Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:29

Leuk paard! kan me voorstellen dat je daar helemaal gek van bent! geniet ervan! maar zo te zien doe je dat al ;)

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:44

Fijn dat het zo goed bevalt!

Ik vraag me alleen af of je niet erg met je sporen continu tegen je paard zit, op alle fotos heb je namelijk je hak helemaal naar binnen gedraaid (en dus je tenen naar buiten).

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 06:03

Klopt maar ik steek mijn benen af. ik heb heel erg last van mijn enkels soms kan ik er niet eens op staan na het rijden. naar buiten draaien is helemaal hel. Maar mijn instructice let er goed op, heb het al met haar besproken :)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 06:21

Wat een leuke foto's, je straalt helemaal!
Ik zou overigens wel eens kritisch naar het zadel kijken, het lijkt alsof het voorover kiept, waardoor jij ook niet fatsoenlijk kunt zitten? Als je er een hoop geld voor gaat betalen moet dat wel in orde zijn.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 21:04

ow wat leuk diamondje is weer terug op stal daar...t is zo een heerlijk dier vreselijk lief en zit geen greintje kwaad in heb paar keer op haar gereden dat ze toen van me nichtje was..
wat leuk trouwens dat je dr voor de helft least :D ben blij voor dr dat t zo goed met haar gaat...zou haar graag weer eens willen zien...

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 08:00

NathalietjeB schreef:
ow wat leuk diamondje is weer terug op stal daar...t is zo een heerlijk dier vreselijk lief en zit geen greintje kwaad in heb paar keer op haar gereden dat ze toen van me nichtje was..
wat leuk trouwens dat je dr voor de helft least :D ben blij voor dr dat t zo goed met haar gaat...zou haar graag weer eens willen zien...

Ohja wat leuk joh, ja ze is echt superlief. Ga flink wat grondwerken met haar want ze kan nogal stuiteren aan de hand. Nouja, zij is nogal een dramaqueen en ik heb niet zoveel zelfvertrouwen dus het gestuiter ligt voor 90% aan mij :') maar ik heb er zin in! En nou lease ik haar nog niet maar ben wel regelmatig aan de slag met haar. Want een keer op de zondag wordt nu ook al bijv. een woensdag tussendoor.. hihi.
Maar wat houdt je tegen om eens te buurten? :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 09:34

ik wil 15 juli met de summershow ff langs hoppen als fotograaf dus dan zal ik diamondje ook vast wel even komen bewonderen :D.... vind t leuk dat ze weer daar staat heb t altijd een enorm leuk dier gevonden

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 21:45

Zien we je dan :D
Ik heb vandaag weer gereden, moet zo wennen aan mijn spoortjes dat ik er helemaal onzeker van word :+ Ging beduidend minder lekker, maar ook weer niet slecht. Ik lease haar vanaf 1 juli ipv 1 augustus *\o/* tot en met mijn vakantie. Ik bén namelijk al minstens 3 keer per week met haar in de weer, dus dan maar gelijk zo

lovemyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 13:24

Heee dat ziet er onwijs goed uit ! blij om te lezen dat ze het zo goed heeft bij jou ik denk dat ik ook maar eens 15 juli naar de summershow naar jullie kom kijken !! ik ben zeer benieuwd om jullie in actie te zien x

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 14:59

Leuk! Toen wij op Starnmeer stonden was het nog een eigen paardje en ik vond haar toen al erg leuk. Succes!

SophieMitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 09:00

Het ziet er superleuk uit! je straalt inderdaad helemaal. Veel plezier!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:07

Sirius_ schreef:
Zien we je dan :D
Ik heb vandaag weer gereden, moet zo wennen aan mijn spoortjes dat ik er helemaal onzeker van word :+ Ging beduidend minder lekker, maar ook weer niet slecht.

Kun je niet zonder sporen rijden dan? ;)

Nadiaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:43

aaah wat leuk!

Joyful

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:13

Leuk! Veel plezier! Het is echt een leuk paardje <3