Wij hebben zojuist het geluk gehad om 4 dagen te mogen genieten op de Veluwe met onze heerlijke viervoeters! We hebben overnacht bij Bed en Stal in Vaassen waar onze beide beesten het werkelijk hemels hebben gehad, en wij ook!
Jaloers!!! Ach wij vertrekken over enkele dagen ook op een (hopelijk) mooi weekend. Maar ik ben vooral benieuwd naar je hond? Wat een leuk ding! Gaat die altijd mee?
Cowgirl: a good looking cowboy with brains! Bezoek ook eens mijn blog nu!!! Ik ben een grensgeval
♫ Maybe I'm a different breed ♪ ♪ Maybe I'm not listening ♫ ♫ So blame it on my A.D.D. baby ♪
Fotografie | Design ████████████████████████████████████████████████████████ B i i R D .nl ████████████████████████████████████████████████████████ Illustratie | Websites
Diaz.. je zal altijd een plekje in mijn hart hebben My Little Pony! Al mijn paardenspullen zijn TE KOOP
Dat ziet eruit als een superweekend zeg!! Die foto's in het water , prachtig!
Yentl Grand Champion Mares!!!!ApHC show 2009 Nederlands Kampioen en Grand Champion Mares ApHC 2011!!! Zilveren medaille Halter Open Aged Mares EK 2011!!!
@ Dana82; Jack is een kruising border collie/bobtail en heel erg braaf en trouw. Op de Veluwe kon hij dus lekker los mee wandelen. Ik doe dat wel alleen als er iemand bij is die mee loopt hoor, anders heb ik toch het gevoel dat ik te weinig controle heb. Thuis zit het er ook niet in voor hem om mee te gaan, te veel verkeer en te weinig ruimte Maar dit was wel ultiem hoor!
@ LauLoveTosca; Omdat dat handig is Is altijd goed om een back-up te hebben naast je hoofdstel, en zonder bit graast ook een stuk fijner voor het paardje.
Wauuuwwww! Super jaloers! Lijkt me zo super heerlijk om lekker buiten te rijden met je hondje ook bij! En volgens mij heb je heel erg geluk gehad met het weer!
oooh, ziet er ongelooflijk tof uit, jullie hadden duidelijk alledrie veel plezier
My precious Appies,loving the spots right of off them .r.i.p. Rebbel, Great Starlight and Starlights Silverado New kids in town: Hollywood Gold Babe and Red Star Doc
Jack... wat een leuke naam (hihi mijn paardje heet ook zo). Heel leuke en interessante kruising. Bij ons lopen de honden ook altijd mee (mijn hond soms ook maar alleen maar korte ritten, een bullmastiff is niet zo "loperig" haha). Groot gelijk dat je ervan geprofiteerd hebt om je hond mee te nemen!
Cowgirl: a good looking cowboy with brains! Bezoek ook eens mijn blog nu!!! Ik ben een grensgeval