[WN] foto's drha reining challenge (jeugd) ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nonactive

foto's drha reining challenge (jeugd) ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 10:40

hoihoi, afgelopen weekend is de eerste Drha wedstrijd geweest en ik heb met Twister en Sunny in de jeugd gestart, ik vroeg me af of iemand foto's heeft gemaakt? Omdat ik nogal haast had kon ik de foto's van troullioud niet bekijken en hun zetten ze ook niet meer op de site ;(

groetjes!

Blanket

Re: foto's drha reining challenge (jeugd) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 11:47

Nonactive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 17:20

klopt, maar dat vind ik nogal duur om ze alleen te kunne zien.. :)

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 18:21

xTrudyx schreef:
klopt, maar dat vind ik nogal duur om ze alleen te kunne zien.. :)

Ja, dat vind ik ook.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 21:16

Da's jammer, ik wilde ook de foto's bekijken maar ga daar echt geen 27,50 voor betalen!

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 21:43

Het is wel veel geld ja, ben ik het mee eens. :j

meikie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 13:24

Het lijkt me dat je dat geld moet betalen als je ze afneemt, toch. Hoe krijgen ze anders de foto´s verkocht als ze je deze niet eens willen toemailen.....

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 15:47

Stuur Gera (Hoving)eens een PB misschien heeft die wat foto's voor je. Ik weet dat ze op de show was in elk geval.

Nonactive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-12 17:43

meikie schreef:
Het lijkt me dat je dat geld moet betalen als je ze afneemt, toch. Hoe krijgen ze anders de foto´s verkocht als ze je deze niet eens willen toemailen.....

Je moet 27,50 betalen om ze te mogen zien, en als je er dan een besteld gaan die kosten weg, maargoed vind het nogal wat geld om ze te mogen zien en het zou zonde geld zijn als er geen leuke foto tussen zit. :)

Rebel_Gloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 21:35

Heb toch wel het idee dat troullioud daar de plank mis slaat. Het is voor mensen zo leuk om een fotoimpressie te zien van een wedstrijd. Al is het alleen al voor mensen die gewoon in reining geinteresseerd zijn. Nu kun je helemaal niks meer zien, als elke fotograaf dat zou doen kun je straks alleen nog een paar foto's in de quarter zien. Ik zou dus uit principe never nooit foto's van deze fotograaf kopen. Ga toch echt niet bijna 30 euro dokken om alleen te kunnen kijken naar de foto's. Wel heel jammer, gelukkig dat er ook nog fotografen als Gera zijn die het daadwerkelijk leuk vinden foto's met andere te delen. Dat zou dan weer wel iemand zijn waar ik foto's van zou kopen, ook vanwege de onwijs gave fotos natuurlijk maar goed, Troullioud heeft ook altijd heel gave foto's.

Sunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 07:48

Lijkt mij wel wat kort door de bocht Rebel_Gloe. Op de wedstrijd kun je ze gratis bekijken. Ik kan me voorstellen dat het niet loont om al die honderden foto's van drie dagen show te bewerken en allemaal op de site te zetten. Ze zijn op show met drie man fulltime bezig, dat mag toch ook wel betaald worden. Ik geloof echt niet dat je er heel rijk van wordt.