Gelukkig heb ik, dankzij bokkers Fuego, Binq & Gera en mede-bootcamper Guy, altijd nog de foto's!

Hieronder een fotografisch verslagje van onze ervaringen (strand, clinics & wedstrijd) in Callantsoog
Djiezs wat moet er veel mee als je een paard dagen met je paard op stap gaat
en je doet ook nog 's mee aan een wedstrijd

Net aangekomen moesten we natuurlijk gelijk naar het strand! Voor Daint de eerste keer
Ze vond het reuze leuk en was superbraaf
alleen nog een beetje bang voor de golven

Tijdens Bootcamp hebben we 4 clinics van Chris Knol gevolgd; western pleasure, horsemanship,
"door de ogen van de jury" (theorie) en trail. Allemaal zeer leerzaam, maar ook erg gezellig!

Op zaterdagochtend was er ruimte voor nog een ritje op het strand, mén wat is dat heerlijk!

Voor Dainty was er gelukkig voldoende rust voor ook 'n beetje vakantiegevoel.
Hier mijn happy camper met de duinen op de achtergrond

Zondagochtend moesten we aan de bak bij de clinic Hunter under Saddle van Sylva Starreveld
Gezien we daar pas net mee begonnen zijn, hebben we nog een heleboel te leren & te verbeteren

Op maandag hebben we meegedaan aan de double judged WRAN wedstrijd, in de onderdelen L4 trail, pleasure en horsemanship,
waar we het niet onaardig hebben gedaan
In de trail waren we 2x derde, in de pleasure tweede & derde en in de horsemanship waren we 2x eerste!

Onze eerste echte Gera-foto's!
Enorm blij mee!

*trots op poownie*Hierbij wil ik Dropje2, de eigenaren, medewerkers en pensionklanten van Manege Noot en de superleuke mede-campers van Bootcamp 2012 bedanken voor een onvergetelijk leuke tijd!
Until next time!

)!