We zijn net terug van een onwijs gaaf paasweekend die we in Callantsoog (bij Manege Noot) hebben doorgebracht. Dropje2 heeft het super initiatief genomen om een lang weekend te organiseren waarbij allerlei clinics werden gegeven ([WN-EV] [CLINIC] Bootcamp 6-7-8 en 9 april 2012 Manege Noot, C 'oog). Samen met 2 stalgenootjes hebben we ons ingeschreven en hebben we verschillende clinics meegedaan maar hebben we ook heerlijke buitenritten gemaakt. Op de laatste dag is Gera nog even langs geweest en zij heeft onwijs mooie foto's gemaakt van de bootcampers op wedstrijd.
Ondanks dat we het een beetje koud hebben gehad in het bunkhouse vanwege het weer mocht dat de pret niet drukken en hebben we er een ontzettend leuk, leerzaam en hilarisch weekend op zitten. Het was leuk om de gezichten eens achter de boktnamen en de paarden uit de topics dan eindelijk eens in het echt te zien!
Whis en ik hebben meegedaan aan de clinics Trail en Pleasure van Chris Knol (wat een topvent is dat
met Sylva Starreveld. De clinics zijn absoluut een grote hulp geweest voor de wedstrijd van maandag. Ik ben in de ring altijd ontzettend zenuwachtig maar door de handvaten die ik van oa Chris heb gekregen gingen de Trail en Pleasure (L5) supergoed! In de trail was het hele parcours geweldig gegaan tot het stilstaan in het vierkantje, daar ging het mis doordat Whis ging dribbelen en draaien en toen waren we niet geplaatst. In de Pleasure waren er 21 starts en zijn we door judges Carmen Voigtland en Miranda Bouterse als 8e geplaatst
Maar genoeg gekletst, hier zijn de foto's als bewijs van een te gek weekend!!!
Opletten tijdens de Pleasure Clinic wat Chris allemaal aan het uitleggen is met Sandra en Rhea

Wederom maar dan tijdens de Trail

Hunter met Gimme_Spurs en Fuego!

Die zadels vallen uiteindelijk best wel mee...

Voor Storm en Hummer was het hun eerste strandrit ooit

Strandrit! Naast Rhea en Hummer (Unmistakeble Jake)

Wran C wedstrijd Trail

Hekje open en vooral niet dichtdoen in de L5

Yes! Fuego en Whis mogen door naar de Pleasure finale!

Ademhalen [***]!

Yeah we zijn geplaatst! En welke pony gaat er met de beste prijs vandoor? Juist!

Iedereen van Manege Noot nogmaals bedankt voor de super organisatie en de gezelligheid. Tot volgend jaar!
buiten en in de slaapzaal.
Hummer en ik proberen er zeker het volgende Bootcamp weer bij te zijn! Het was super leerzaam en extreem gezellig
Ook was het superrrrr koud, maar dat mocht de pret zeker niet drukken.