[WN] Filmpje van Twister

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Filmpje van Twister

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-12 20:15

Ik ben in 2009 gestopt met paardrijden wegens angst, het lukte mij niet om mij er over heen te zetten. Vorige maand hield ik het echter niet meer uit, en omdat western mij altijd erg heeft getrokken ben ik bij Starnmeer gaan lessen. Bedoeling was lekker lang aan de longe tot ik mij fijn voelde op het paard. Dit heb ik ook 2 lessen gedaan. Vandaag zou ik weer aan de longe gaan maar ik zat al op het paard, en de longeerlijn was nog niet aanwezig. Dan kan ik natuurlijk stil staan in het midden van de bak :+ Maar ik kon ook gewoon gaan stappen en kijken hoe het ging.
En dat ging vrij goed. Ik heb een uur lang gestapt, gedraafd, gegaloppeerd, figuren geoefend, gewoon fijn gereden. Tuurlijk moet ik nog aan veel werken, maar eerst maar vertrouwen krijgen. Ik heb trouwens pianohandjes :+
Soms schoot ik weer in de stress maar dat zal nog wel even blijven.. aan het paard ligt het niet <3

Vind de galop trouwens lastig, op de andere hand was die beter, dit is een half halfje af en toe hihi

En mijn eerdere topic:
[WN-ITP] Beginning from scratch..

hihaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 09:09

Vind het heel knap van je. Paardrijden is 1 ding, maar over je angst heen komen en het toch doen vind ik heel moedig. Je hebt het toch maar even gedaan. En nu weer lekker gaan genieten en ontspannen :)

Jliiien

Re: Filmpje van Twister

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 10:38

Ontzettend knap van je!
Na 3 lessen al alleen rond hobbelen, zalig :D
Wacht maar na 10 lessen ;)
Veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:43

Ziet er supergoed uit zo zonder longe! Ga zo door :D Fijn dat Twis je samen met Eef weer het vertrouwen terug heeft kunnen geven.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 21:09

Ja echt heerlijk is dat :D Ze is ontzettend lief, en Evelien ook, dus dat komt goed :D

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:12

nou daar heb ik dus echt bewondering voor ik ben ok wel voorzichtig